12. helmikuuta 2013

Shoes makes me always happy


Taas on yhdet kengät lisää vaatekomerossa ja mulla meinaa tila loppua sieltä kesken, eteisen komerossakin on yksi kokonainen hylly täynnä mun kenkiä, josta äitini nipottaa siitä jatkuvasti mulle. Olen vienyt melkein kaiken tilan sieltäkin. Mun täytyy varmaan metsästää jonkinlainen kenkähylly tai teline, jotta saan osan komerooni mahtumaan! Shoeaholic...

Takaisin aiheeseen. Nämä kaunokaiset saapuivat postiin jo viime viikon perjantaina ja sain siitä viestinkin puhelimeeni, muttei mulla ollut silloin aikaa käydä niitä hakemassa. Toimitukseen ei mennyt edes kokonaista viikkoa? Luulin, että Membersillä menee ainakin sen 2 viikkoa tai enemmänkin tilauksen saapumiseen. Johtuukohan se sitten siitä, kun tilasin nämä viimeisenä kampanjapäivänä? Jokatapauksessa eilen töiden jälkeen muistin onneksi käydä nämä hakemassa kotiin luokseni. Tilasin näistä Litan mustista koroista 39 kokoa, sillä liikkeessä on tultu kokeiltua sitä omaa 38 kokoa, eikä ne meinanneet mahtua jalkaan. Jännitin ihan kauheasti, ettei nämäkään olisi sopivat ja joutuisin surullisena ne palauttamaan. Jännitin ihan turhaan. Nämä ovat aivan täydelliset ja istuvat kyllä yllättävän hyvin! Kannattaa siis näistä Jeffrey Campbellin kengistä tilata yhden koon suuremmat, sillä kärjestä ne ovat hyvin kapeat. Nyt täytyy enään vain odotella sopivaa tilaisuutta päästä käyttämään näitä upeuksia! 


6 kommenttia:

  1. Upeat, ihanat ja täysin sun tyyliin sopivat! :) Ootko muuten ikinä harkinnu minkään isomman blogiyhteisön, esim. Indiedaysin bloggaajaksi hakemista? Sun blogi on niin ihana että esim. juuri siellä kyseisellä sivustolla vielä isomman ihmisjoukon olisi helpompi löytää sun blogi! Sun blogi on ehdottomasti yks mun lemppareista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuike. :) Oon ihan rakastunut näihin!
      Ei ole kyllä tullut edes mieleenkään?! Kiitos tästä erittäin hyvästä vinkistä, voisinpa ehkä kokeilla onneani. :) Aivan ihana kuulla, kiitos paljon! <3

      Poista
  2. Mä oon niin koukussa sun blogiin, rakastan tätä:) ja noi kengät, ah! Pakko saada itsellekin nuo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkkään kuinka ihanaa on lukea tuollaista kommenttia, kiitos. :)

      Nämä ovat kyllä ihan huiput, sun täytyy tilata/käydä ostamassa itsellesi omat kaunottaret;) Et tule pettymään! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi