19. helmikuuta 2013

Prom queen and king

Käytiin perjantaina katsomassa teklun vanhojen tansseja ja siellähän tanssahteli monikin tuttu, mutta pääosin raahasimme itsemme paikalle ystävämme Main ja lapsuudenystäväni Samin takia. Ihana seurusteleva pari voittivat myös vuoden tanssipari tittelin, jonka kuultuani kiljuin kuin joku päätön ihminen. :D Tanssit sujuivat ihanasti, vaikka tanssipareja olikin vähän, ainakin meidän vanhojen tansseihin verrattuna. Oma tanssi oli hullun hauska, vaikka jotkut eivät tienneet edes mitä siellä oikein piti tehdä tai minne siirtyä. Kokonaisuudessaan ihana, ihana, ihana! En tiedä enään mitä muuta mä tänne kirjoittaisin kuin, että tanssit olivat ihanat, mekot upeita, pojat suloisen komeita ja neitoset kauneimmillaan, joten päästän teidät höpöttelyjeni sijaan nauttimaan napatuista otoksista.    


Tähän lopuksi vielä Kimmon (teklun opettaja) nappaama kuva, jonka kävin varastamassa hänen omilta sivuiltaan. Aivan upea! En saa silmiäni irti tästä kuvasta. :') Nämä meidän kuvat hieman epäonnistuivat, kiitos vaken täydellisen valaistuksen ja mun kameran akun loppumisen!




4 kommenttia:

  1. Mäkin olin kattomassa noita!:D Niin ihania prinsessoja ja mua harmittaa, ku ite en amiksen takia saanu mahollisuutta päästä tanssii viimevuonna :'( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!? En kyllä nähnyt sua:( Keskityin täysin noihin mun ystäviin ja kuvien ottoon, ettei ollu muusta tietookaan. :D No voi, siinä yksi syy miks olis kannattanu sinne lukioon raahautua;)

      Poista
  2. Mun piti tulla moikkaa mut tuntu et siinä oli iha hirveesti häslinkiä!:D

    VastaaPoista
  3. Olisit vaan tullut! :( Samppa tuli tanssittaan mua ja kuvia piti saada muistoks hirrrvesti, mutta ton jälkeen olit varmaan hävinny sinne pukuhuoneeseen valmistautuun iltaa varten! ;) Toivottavasti oli ikimuistonen päivä! Olitte kaikki niin ihania. :')

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi