22. helmikuuta 2013

Perjantai-illan tunnelmia

Oon tän viikon treenannut kyllä sellasta kovaa tahtia, että mun alaselkäni ei ole tykänny tästä menosta ollenkaan. Eilen pidin välipäivän selän leputteluun ja tänään päätin lähteä puoleksitoista tunniksi salille. Enhän mä sielläkään osannut ottaa rennosti vaikka mun piti. Kävin tiistaina näyttämässä selkääni mun fysioterapeutille. Käytiin läpi mun selän edistymis prosessia, sain ultraääni hieronnan, joka lievensi alaselässäni olevaa kipua ja  lopuksi hän laittoi mulle ''urheilulaastarit'' (en muista oikeeta kutsumanimeä) alaselkään ja vatsan kohdalle auttamaan mun selän asentoa. Estääkseen pääosin selkäni menemästä notkolle. Mulla on siis selässä todettu vuosia sitten skolioosi, joka osittain estää mua tekemästä tiettyjä asioita, liikkeitä urheillessa ja välillä rajoittaa mun urheilemista, mikä mua harmittaa todella paljon. Selkäni toimii neljän nikaman kera, kun taas ''normaaleilla'' selkä kannattelee viiden nikaman voimin. Lentopalloakin harrastaessani selkäni joutui monesti koville tästä syystä. Kivut ovat sitten ihan toinen juttunsa. Alkuvuodesta mun selkäkivut ovat lisääntyneet niin, että monta kertaa olen mennyt itku silmissä nukkumaan. Vihaan sitä! Vihaan skolioosia! Vihaan sen aiheuttamaa kipua! Onneksi mulla on paras fysioterapeutti, jonka kanssa saamme varmasti selkäni kuntoon. Uskon ainakin. :)

Tekipä hyvää taas päästää pienet kiukunpuuskat, joita yleensä kuuntelee tukea antava poikaystäväni!

Tilattiin muuten Timon ja pikkuveljeni kanssa fitnesstukusta viimeviikolla kasa urheilumömmöjä, joista oon ollu positiivisesti yllättyny. Minä jos kuka, vihaan palautusjuomia! Ne on joko liian makeita tai muuten vaan en niistä ole tykännyt. Tilattiin Star Nutritionilta banaanin makuista palautusjuomaa ja oivoi mikä rakkaussuhde meidän välillemme syntyikään. Armottoman hyvää!


10 kommenttia:

  1. Toivottavasti saat selkäsi kuntoon:( tää sun blogi on yks mun lemppareista! <3 oon ihan koukussa tähän:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta tällähetkellä, oon niin täynnä tätä! :( Et tiedäkkään kuinka ihanaa on kuulla tuollaista kommenttia, kiitos kovasti ja oon todella iloinen että viihdyt tän parissa <3

      Poista
  2. Näyttääpä sun vartalo tosi hyvältä, jalatkin on noin kapeat! :) Sulla on kyllä tosi ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hurjasti, mukavaa kuulla!! :) On tän ropan eteen muutama hikipisara tultu väännettyä, mutta silti vielä pitkä matka edessä! :)

      Poista
  3. Star Nutritionin tuotteet ovat kyllä uskomattoman hyviä munkin mielestä. Annoit mulle tällä tekstillä hirveesti motivaatiota, jaksat puskea eteenpäin kivuistasi huolimatta, ihailtavaa!
    Itselläni on vakavia polvivammoja jalkapallon seurauksena, mutta tässä sitä kamppaillaan. Kaipaisin sulta lisää urheiluun liittyviä postauksia!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvoin tuollaisia kommentteja saan vastaan, tässähän oikein herkistyy:')
      Kiitos kovasti, piristit iltaani toden teolla! Mikä sulla niissä polvissa on? Onko sulla nivelsiteet huonona? Se on tyypillinen vamma, näin jalkapalloijian tyttöystävänä sen tiedän!:) Blogini painottuu enemmän muotiin, mutta pyrin lisäämään enemmän myös treeneihin liittyviä postauksia jatkossa;)

      Poista
  4. Ovatko nuo ne mustat niken treeni kengät jotka sait ihanalta boyfrendiltäsi? ;) oon ihan kateudesta vihreä, ettiny tuollaisia ties kuinka pitkään, enkä löydä mistään! mistä liikkeestä hän ne sulle osti??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, nämä ovat ne esittelemättömät joululahjaksi saadut kengät;) Timppa osti nämä mulle Stadiumista, toivottavasti löydät samanlaiset, sillä näillä treenaaminen on ollu huippua, tykkään kovasti:)

      Poista
  5. Eikä..tuijottelin sua enemmän tai vähemmän salaa siinä venyttelylaite-paikalla, just ennen kun lähit suihkuun.. Hämäännyin täysmustista hiuksista vaan niin, että luulin erehtyneeni henkilöstä! :D:D Hitsi, ois ollu kiva tulla jutteleen, tää on niin huippu tää blogi ja vaikutat tosi symppikseltä, mutta en kehdannut kun en ollut varma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!! Hahahaha, lähdin tänään kyllä ihan hirveän räjähtäneen näköisenä Spinning kestävyys tunnille ja tuli poljettua kieltämättä ihan hulluna, etten yhtään ihmettele miksi et mua tunnistanut hiuksien lisäksi! :D Toivottavasti törmätään joskus uudestaan ja kiitos sulle Rose aivan ihanasta kommentista! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi