25. helmikuuta 2013

Nude and peach





Kuvat: Fashionlista


Oon täysin rakastunut nuden ja vaalean persikan sävyihin! En kesällä varmaan muissa sävyissä esiinnykkään. Miksi sitten Eva Clutch esiintyy jokaisessa kollaasissa? Noh, tässä ollaan nyt hartaasti mietitty Damier Azur kuosilla varustettuun Evaan sijoittamista ja olen pääkoppani sisällä yhdistellyt jo valmiiksi asukokonaisuuksia tämän kaunokaisen ympärille etenkin kesäksi. Iskin silmäni tähän ensimmäisen luikkarini oston yhteydessä ja oivoi kun mun teki mieli se silloin ottaa sieltä mukaan! Itse käyttäisin laukkua juurikin näiden ihanuuksien kera. Multa löytyykin jo suuri osa näistä herkuista vaatekomerossani, mutta esimerkiksi keltaista ja vaalean persikan väristä jakkua ei vielä löydy. Oon aivan hullu jakkujen rakastaja, joten enhän mä ilman niitä voi kollaasejakaan näköjään tehdä! Tekevät mun mielestä asusta niin hienon ja asiallisen.

Ollaan tyttöjen kanssa lähdössä huomenna Helsinkiin shoppailureissulle ja aijon ehdottomasti käydä vilkaisemassa tätä haaveilujeni kohdetta. Mitäs mieltä olette, pitäisikö mun napata Eva Clutch mukaani vai ei? ;)


12 kommenttia:

  1. ÄÄ eikä!:) Mäkin haluan hesaan shoppaileen, ja käymään LV liikkeessä visiitillä! Olispa ittelläki rahaa tuohon eva clutchiin juuri tällähetkellä! Vois ehkä nyt säästää ja käydä kotiuttamaan sen kirjoitusten jälkeen itselle;)! Tai jonkun muun kaunokaisen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä olis täydellinen ylppäri lahja! ;)

      Poista
  2. No ehdottomasti hankit!!!! AIVAN IHANA, ja sopis sulle täydellisesti!!

    VastaaPoista
  3. Täydellisiä asukokonaisuuksia! sulla on niin ihana vaatetyyli ja vaatemaku;) Eva sopisi sun tyyliin erinomaisesti, sanon että KYLLÄ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sait mut niin hyvälle tuulelle tuolla kommentillasi, kiitos paljon! :)

      Poista
  4. Hei! Luin sun Lontoo postauksen ja kiitos siitä ku sain nii paljon uutta tietoo ! Kysyisin vielä, että ootko nähnyt siellä Camden townissa et myydäänkö siellä näitä toppeja? http://data.whicdn.com/images/43000350/7305092_large.jpg

    Ja sitten, tiedätkö yhtään minkälainen ilma Lontoossa on huhtikuun puolvälissä? Olen lähdössä ensimmäistä kertaa sinne!:)

    Suosittelisitko jotain hyviä ravintoloita? Mut ei kuitenkaan kiinalaisia/aasialaisia, vaan ihan tavallisia ravintoloita, mis on lehtipihviä taikka hampurilaista tms. :) kiitos!

    Ja niin vielä, pidän sun vaatetyylistäs aivan paljon! Lontoonpostaukses ihailin vaan niitä sun vaatteita, voi että..! Pidä ihmeessä joskus blogikirppis !

    Sait yhden lukijan lisää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Hei mun on pakko kysyä pari kysymystä mun serkulta varmistaakseni tietoni, etten vaan kirjoita tänne sulle väärää infoa;) Vastaan sulle tähän viestiin illemmalla, kun olen päässyt kotiin!

      Poista
  5. Sun kannattais ehdottomasti kotiuttaa Eva Clutch! Se sopisi sulle kuin nakutettu :)

    VastaaPoista
  6. Lisää tällaisia sun upeita kollaaseja, inspiroidun aina tyylistäs ja musta on kiva ku oot alkanu tekeen näitä asukokonaisuuksia oman makusi mukaan;) oon hulluna tähän sun blogiis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana kuulla, että tykkäät:) Kiitos tuhannesti! Tulen varmasti jatkossakin tekemään noita inspiraatio kollaaseja, lupaan sen;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi