24. helmikuuta 2013

Liikuntapäiväkirja

Aloitin maanantaina käytttämään HeiaHeiaa liikuntojeni seuraamiseen ja ajattelin, että voisin silloin tällöin lisätä tänne bloginkin puolelle viikon liikuntoja. Merkitsen sinne jokapäivä päivän liikunnat ja tämän avulla pystyn hyvin seuraamaan mun treenailuja ja treenitavoitteita, joita olen asettanut itselleni. Oon nyt alkanut syömään huomattavasti terveellisemmin ja käyttämään niitä palautusjuomia, joten katsotaan jos pian alkaisi niitä tuloksiakin ilmestymään, toivon ainakin! Haluan tarkkailla mun kehittymistä urheilemisen ja kropan suhteen, joten tämä liikuntapäiväkirja on mun mielestä hauska ja mukava apu siihen. :) Liittykäähän ihmeessä tekin! Pääsette HeiaHeiaan suoraan napsauttamalla tästä!


Tämän viikon treenit näyttävät omasta mielestäni todella hyvältä. Laitoin itselleni viikkotavoitteeksi 10h ja saavutin sen. Olen niin ylpeä itsestäni. :) Tiistaina tuli tehtyä vielä 15 minuutin lumityöt treenailujen lisäksi, jonka unohdin merkata tuonne päiväkirjaan. Siinä jos missä tulee hiki! Kukaan meidän perheestä ei sitä osuutta ikinä jaksa tai vaivaudu tekemään, joten ainahan se jää automaattisesti mun tehtäväksi. Silloin tällöin meidän ihana naapuri auraa oman osuudensa lisäksi meidänkin, jos en ole kerennyt hoitamaan sitä itse. Tänään meinasin livistää spinning tunnilta, sillä siivoskelin kotona innoissani enkä meinannut lopettaa. (rakastan siivoamista) Sain siivottua melkein koko huushollin, onneksi kuitenkin lopetin ajoissa ja lähdin treenailmenaan! :)


6 kommenttia:

  1. Mua niiiiiiiin masentaa kun en nyt viikkoon pääse! Kamalaa!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneks se ei ole nyt maailman loppu!:) Yrität vaikka mennä aamujumpille ja siitä sitten töihin, ei voi paremmin aamu alkaa:)

      Poista
  2. HeiaHeia on kyl hyvä treenimotivaattori! Oon ollut jäsenenä vuodesta 2010 ja käytän sitä edelleen aktiivisesti. Nyt tosin omat treenailut on jääneet vähän vähemmälle, toi sun treeniviikko näyttää kyllä upealta! :) Tuli taas itselle olo että pitäis päästä salille..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Annika! <3 Olin ihan innoissani kun sinne eksyin:) Miks sun treenailut on jääny vähemmälle? Töiden ja koulun takia? :)

      Poista
  3. Liityin itekkin HeiaHeiaan vähän aikaa sitten ja se motivoi hyvin liikkumaan! Tosi huikea viikko sulla takana, ite ehdin työkiireiden takia liikkumaan viikottain vaan korkeintaan säälittävät 4 tuntia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin motivoi! Kiitos paljon Bella:) No on se 4 tuntia parempi kuin ei mitään! Joskus mullakin pukkaa töitä ihan hulluna, ettei jumpille kerkee millään. :(

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi