23. helmikuuta 2013

Good hair day, every day



Voi että tätä ilon määrää! Sain poikaystävältäni tämän täydellisen huonojen hiuspäivien pelastajan, ghd muotoiluraudan, jota olenkin haaveillut ensitapaamisestamme lähtien. Olen tällä taivaallisella raudalla Timon työpaikalla hiuksiani kiharrellut sekä suoristellut ja olen kyllä sitä mieltä, että parempaa lopputulosta ei muilla raudoilla saa. Aivan uskomaton! Ylellisin muotoilurauta ehdottomasti tähän menneessä. Olen melkein joka vuosi sijoittanut uuteen rautaan, sillä ne eivät ole kestäneet mulla koskaan vuotta pidempään. Viimeisin rautani, Remington, kesti hyvin melkein vuoden, mutta se lakkasi toimimasta kauniina aamuna kesken kaiken. Onneksi mulla oli takuu ja sain uuden tilalle. Se on toiminut sen jälkeen hyvin, mutta se vaurioittaa mun hiuksiani hyvin paljon, vaikka ruiskuttaisinkin hiuksiini pullollisen lämpösuihketta. Ghd- muotoilurautoihin kannattaa ehdottomasti sijoittaa, jo pelkästään hiusten kuntoa ajatellen, vaikka sen tuotteet ovatkin hieman hintavia. Uskon, että minun ja ghd rautani yhteinen kumppanuutemme tulee kestämään hyvin pitkään! 

Tässäpä hieman sivistävää tietoa ghd muotoiluraudasta, johon olen syvästi rakastunut: 
  • Tuotteella on jopa kahden vuoden takuu.
  • Pakkaus sisältää raudalle suojan, joka peittää kuumat levyt käytön jälkeen. 
  • Classic Stylerissa ulkokuori pysyy viileämpänä.
  • Rauta lämpenee huippuunsa alle 20 sekunnissa, eli aikaa ei kulu odotteluu ja sopii täydellisesti aamu kiireisille! 
  • Muotoiluraudassa on pyöristetyt reunat, joiden ansiosta on entistäkin helpompi luoda täydellisiä kiharoita, laineita, korkkiruuveja ja tuulipuhtaan suorat hiukset. 
  • Mahdollistaa entistäkin tarkemman lämpötilan tasaisuuden, joten siinä ei tapahdu muutoksia käytön aikana ja muotoilun tarkkuus on pysyvää. Ei tarvitse montaa kertaa hiusosiota suoristaa. Näin käy monesti perus suoristusraudoissa, joissa jatkuvan suoristaminen tai kiharoiden vääntäminen vaurioittaa samalla hiuksia.
  • No-fear uniajastin, joka on henkilökohtaisesti mulle ehkä se tärkein ominaisuus tässä tuotteessa. Unohtuuko teillä joskus muotoilurauta käytön jälkeen päälle? No mulle tämä on tuttua juttua ja olen saanut siitä huudot moneen kertaan. Nyt mun ei tarvitse pelätä, että tulen polttamaan jonain päivänä meidän huushollin maantasalle. Uniajastin sammuttaa muotoiluraudan automaattisesti 30 minuutin kuluttua, jos rautaa ei käytetä. Tälläinen ominaisuus pitäisi mun mielestä olla kaikissa raudoissa.
  • Muotoiluraudassa on keraamiset lämpölevyt, jotka estävät hiuksien vaurioitumisen ja katkeilun. Näiden levyjen ansiosta hiuksiset saavat hohtavaa kiiltoa ja pehmeyttä.   
  • Sisältää kylmäkäynnistyksen eston, mikä tarkoittaa sitä, että se suojaa muotoilurautaa vaurioitumiselta. Kyseinen ominaisuus estää raudan käynnistymisen, jos se on ollut pakkasessa ja se alkaa toimimaan taas, kunnes sen lämpötila on tasaantunut. 
  • Raudan virtajännitteen avulla sitä voi käyttää kaikkialla maailmassa. Loistava kumppani säännöllisille reissaajille! 
Vinkki ghd raudasta innostuneille! Käytännössä rautaa saa Suomesta vain ammatillisten kautta, eli kampaamoliikkeistä. Ennen ostoksen tekemistä, kannattaa vertailla liikkeiden hintoja, koska ne voivat eri liikkeissä vaihdella. Kaikkein edullisinta on kuitenkin tilata oma rauta netistä, jolloin hintaluokka postikuluineen voi vaihdella 100-160 euroon. Rautoja voi tilata GHD:n omilta nettisivuilta. Moni on myös suositellut luotettavaa ja nopeasti tuotteitaan toimittavaa LookFantastic nettisivustoa! Itse sain siis omani poikaystäväni kampaamoliikkeen kautta. :)  

Jos tulee kysyttävää aiheeseen liittyen, niin pistäkää ihmeessä tänneppäin tulemaan. Saatte varmasti lisää ja kattavaa tietoa tarvittaessa, joita tulen Timolta tarpeen tullen puristelemaan! ;)  


6 kommenttia:

  1. Ihana! Varmaan on hyvä rauta :) tahdon samanlaisen! Mulla on niiin "peruskurdien" hiukset ku olla ja voi, niin kiharat.. :/ voisin tilata tollasen ittelleni mitä sulla on :). Kiitos.
    Oot ihanan kaunis xanm gyan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zor supas! <3 Kannattaa ehdottomasti, hiuksesi eivät tule kärsimään yhtä paljon kuin mitä normiraudalla suoristelisit. :)

      Poista
  2. Tilasin itselleni heti samanlaisen, oli ihan pakko!! Kauan olen kanssa kyseisestä raudasta haaveillut ja tän sun tekstin perusteella oli lopulta pakko lähteä se tilaamaan itselleni;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, no hyvä että tästä oli vähän apua;) Tulet olemaan pian onnellinen ghd raudan omistaja!

      Poista
  3. Tääääääääääydellinen lahja! Ostin saman raudan muutama kuukausi sitten, enkä ole hetkeäkään katunut! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itkin melkein onnesta:') Täällä on kanssa toinen todella tyytyväinen omistaja, en luovu tästä ikinä;D

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi