28. helmikuuta 2013

Eva Clutch


Tässä se mun uutukainen nyt sitten on, Damier Azur kuosilla varustettu Eva Clutch. Olen aikaisemmin sanonut siitä, etten halua Azuria tai Monogrammia niiden nahkaosien tummumisen vuoksi, mutta tämän kohdalla tein poikkeuksen! Evan pieni monikäyttöisyys viehätti hyvin paljon ja kultainen laatta on kuin kirsikka kakun päällä. Yksinkertaisesti täydellinen. 

Laukkua kokeillessani mua palveleva miespuolinen myyjä sanoi, etten mä voi millään jättää tätä laukkua tänne, sun on ehdottomasti saatava tuo itsellesi. Ei siinä oikein muuta ratkaisua löytynyt kuin ottaa se tietenkin mukaan! Nyt loppu sitten laukkujen ostelut mun osaltani tällä kertaa. :) Katsotaan sitä sitten ensi vuonna uudestaan! 


18 kommenttia:

  1. Bongasin sut BikBokista ja olit niin kauniina taas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli sinne vahingossa eksyttyä tänään aamulla! :D Olin kyllä ihan hiestä märkä toppatakkini ansiosta, ahdisti se kamala ihmispaljous ja tunkkanen ilma, ihan kaunis näky varmaan! :D Mutta kiitos kuitenkin ihanasta kommentistasi Salla<3

      Poista
  2. täydellinen valinta!! ;)

    VastaaPoista
  3. Aaaaivan ihana! haluun ton myös!<3 Paljonko Eva maksaa nykyään, kun hinnathan nousi TAAS muutama viikko sitten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti:) Kyllä, hinnat nousi vähän aikaa sitten ja tuo Eva maksaa tällä hetkellä 485€, tämän laukun hinta ei noussut kun vain 5€, kun taas esimerkiksi Neverfull nousi 605€ --> 665€, eli 60 euron ero! On ne aika hurjia hintojen korotuksia. :( Kannattaa siis pian hankkia oma luiska jota olet haaveillut, ennenkuin joudut maksamaan kyseisestä laukusta vielä enemmän! :)

      Poista
  4. Oon aina haaveillut monogrammikuosisesta Evasta mutta sun tekemät kollaasit tossa aikaisemmassa postauksessa sai mut haikailemaan tämänkin kuosin perään :D Olis kyllä ihan täydellinen kesäksi, saa nähdä jos itsekin sorrun tähän, on se vaan niin ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä, kiitos! <3 Tämä vaaleempi kuosi on kyllä ihanan kesäinen ja onhan se Monogrammikin. Itse rakastuin tähän, koska Azurissa sekä Ebenessä on isompi kultainen laatta, Monogram eroaa sen pienemmän laatan vuoksi! Kaikki ovat kyllä ihania;)

      Poista
  5. Jee hyvähyvä et sä sen nyt ostit!! ;) Oon tosi ilonen sun puolesta nyt kun omistat tuon kaunokaisen (t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n kevät/kesälaukku!!), ja alkaa hiljalleen itseäkin kutkuttamaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww!! Olet ihana Tuike, kiitos paljon<3

      Poista
  6. Hei mitä kameraa käytät ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on käytössä Nikonin D3100 järjestelmäkamera ja siihen kaksi objektia! :)

      Poista
  7. Tottakai myyjät yrittää imarrella parhaansa mukaan että saa ihmisen ostamaan tuotteen? Et oo mitenkään poikkeus haha..... :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän myös itse myyjänä, että imartelu tekee asiakkaan ostokokemuksesta paljon paremman :)

      Poista
  8. Oij toi on täydellinen <3 Itekkin oon miettiny tota seuraavana "isona" laukkuostoksena :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi