13. helmikuuta 2013

Dreaming and inspiring


Tein pienen kollaasin asu kokonaisuudesta, jota pitäisin varmasti ylläni keväisemmällä säällä. Vaatekaapistani löytyykin osa näistä, mutta puuttuvat ihanuudet olenkin jo laittanut ostoslistalle. Tässä niistä ainakin neljä.

  1. Tony Bruchin balleriinat aion varmasti kotiuttaa ennen kevään tuloa ja ne ovatkin mun listani karjessä tällä hetkellä. Olen niitä niin kauan himoinnut, mutten vieläkään osaa päättää mustan ja ruskean värin väliltä. Mitäs te olette mieltä, kumpi väri sopisi mun käyttööni parhaiten? :) 
  2. Tummansinistä tai mustaa jakkua kultasilla napeilla olenkin metsästänyt jo pidemmän aikaa, muttei ole tullut oikein mitään sydäntä sulattavaa vastaan. Monen monta jakkua omistan, muttei sitä täydellistä ja kaikista käytännöllisimpää ole vieläkään vaatekomerossani. Mä en käsitä tätä. Yritin etsiä tuota kuvailemaani jakkua viime viikonloppuna kaikkialta, mutta tuloksetta! Jos tiedätte mistä tuollaisen kaunokaisen voisin löytää, otan ilomielin neuvojanne vastaan. :) 
  3. Mulla on jo kaapissani puolitoista vuotta sitten Lontoosta ostettu kaunis sininen kauluspaita Zarasta, joka on aivan ihana ja hihoistaan 3/4 osainen, mutta kaipaisin silti samanlaista siistiä kauluspaitaa pitkillä hihoilla. Kauluspaitoja löytyy kyllä kokonainen pino kaapista, mutta ne ovat enemmänkin rennompia eikä niin casual-tyylisiä. Kauluspaidoista puheenollen, pilasin eilen yhden sinisen kauluspaitani laittamalla sen punaisten vaatteiden kanssa kuivausrumpuun kuivumaan ja tiedättekin varmaan tarinan surullisen lopun. En tiedä mitä mun päässäni liikkui? Olin ihan varmasti nälkäinen, eikä mun aivoni toimineet silloin oikein kunnolla. Olen niin kömpelö. 
  4. Marc by Marc Jacobsin käsikoruja on tultu ihasteltua heidän omilta nettisivuiltaan useasti. Tuo kultainen alempi rannekoru, Katie Braclet on tällä hetkellä loppunut Cottonilta ja jota ihailen suuresti. Soitin kyseiseen liikkeeseen tänään ja he ilmoittivat tuotteen loppuneen ohuemmalla ketjulla kultaisesta sekä ruusunkultaisesta väristä, en ihmettele kyllä yhtään. Niitä leveitä malleja on vielä jäljellä, mutta haluaisin mielummin tuon siromman itselleni. Jätin nimeni ja puhelinnumeroni heille, joten heti kun tuotetta on taas saatavilla saan siitä tekstiviestin puhelimeeni. :) Mietin myös toista vaihtoehtoa, jos en jaksakkaan odottaa ja haluaisin sen pian käyttööni, niin taidan varmaan siirtyä tilaamaan sen. Älyttömän ihana! 


4 kommenttia:

  1. Ai vitsit kun saiskin tollasen rannekorun <3

    VastaaPoista
  2. Ooi noi balleriinat pitäisi kyllä saada kesäksi jalkaan! Itse ottaisin varmaan mustat, lika näkyy vähemmän ja saa sopimaan kaiken kanssa, ruskeatkin on kyllä ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot kyllä oikeessa! :) Täytyy kyllä vielä harkita, sillä mua miellyttää molemmat yhtä paljon. Upeat!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi