10. helmikuuta 2013

Damier Ebene Canvas Neverfull



Tässä se mun pitkään haaveilemani kaunokainen nyt on. Damier Ebene Canvas MM koossa, joka sopii täydellisesti mun tarpeisiini. Olen vasta tänään kerennyt ostostani ihastelemaan oikein kunnolla, sillä eilen oltiin kokoajan menossa. Vielä ei ole päässyt laukku koekäyttöön, mutta pian voisin kehitellä asukuvia tämän uutukaisen kanssa. ;)

Kovasti tuli laukun eteen tehtyä töitä ja ostin sen itselleni ihan omilla rahoillani, johon olin ahkerasti säästänyt. Ihana palkita itsensä kovasta työstä! Kokeilin liikkeessä kaikkia ihailemiani vaihtoehtoja ja soviteltuani niitä ihanuuksia olallani tiesin heti sen jälkeen minkä niistä haluaisin. Koon kanssa tosin pähkäilin hetken aikaa, mutta onneksi rakas ystäväni Linda oli siellä mun kanssani kertomassa oman mielipiteensä laukuista ja mikä koko olisi mun arkikäyttööni kaikista parhain. GM koko olisi ollut ehkä hiukan liian iso mun käyttööni, sillä en yleensä kanna niin paljon tavaraa mukanani kerralla. Ihastelin liikkeessä samalla monia muitakin laukkuja, ne ovat vain niin ajattomia, erittäin laadukkaita ja todella tyylikkäitä, jotka ilahduttavat hurjasti ainakin mun silmää. Liikkeessä saimme erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua, josta täytyy kyllä antaa täydet pisteet.

Kovasti tuli ihailtua myös Monogram Canvasia ja Damier Azuria tästä mallista. Niissä kuoseissa on tosiaan paljon vaaleammat nahkaosat, jotka ovat mun mielestä niin uskomattoman kauniit. Ne ajan mittaan platinoituvat nätin hunajan värisiksi, mutta itse en haluaisi oman laukkuni kohdalla sen nahkaosan värin muuttuvan, sillä pidän paljon enemän siitä vaalean beigeästä väristä. Mutta kun se on aitoa nahkaa, ei tätä pysty mitenkään estämään. Tästä syystä osittain päädyinkin tuohon Damier Ebeneen, jota myös mua palveleva naismyyjä erityisesti suositteli.  

Tämä yksi onnellinen uuden laukun omistaja lähtee nyt saunaan rentoutumaan. Okein mukavaa sunnuntai iltaa teille kaikille ihanille lukijoille! :)


18 kommenttia:

  1. Aivan ihana ja täydellinen valinta!! ite olisin ottanut kanssa juuri tuon;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Oon kyllä niin tyytyväinen valintaani! :)

      Poista
  2. Oikein arvasin että sama laukku sieltä kotiutu niinku mullaki!!:) on se vaan ihanin laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä!;) Ihailin sitä jo liian kauan ja pitihän se nyt vihdoista viimein saada! Tämä on kyllä täydellinen. :)

      Poista
  3. aivan ihana<3 tääl toinen joka tahtoo myös kovasti! oon onnellinen sun puolesta terveisin ystäväsi mai:DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi söpöliini, kiitos! <3 Sun täytyy lopettaa se lomien haaveilu ja mennä hankkimaan itselles tuo ihanuus!

      Poista
  4. Paljonko tuo laukku maksoi? Aivan ihana, haluaisin itsellenikin täysin samanlaisen!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku maksoin 605 euroa. Kiitos paljon, oon ihan haltioissani vieläkin! :) Sun täytyy käydä hakemassa oma kaunokainen sieltä liikkeestä pian itselles! ;)

      Poista
  5. Hei miten sait laukun kanssa tuon ihanan laatikon? Itse en saanut omalle laukulleni meinaan sellaista! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysyin, että tuleeko laukun kanssa laatikko ja he sanoivat kyllä. :) Sun kannattaa varmaan soittaa tai käydä paikanpäällä kysymässä, josko saisit laukullesi oman laatikon! :)

      Poista
  6. Mä ostin saman laukun samalla kuosilla isommassa koossa lauantaina! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poikaystäväsi taisi sen sulle ostaa?;) Siskosi jo mainitsikin tästä. :)

      Poista
  7. IHANA!!!!! mä en kestä!! Mun kaverillani on tuo laukku damier azurina mm koossa ja se on kans aivan ihana, mutta tuo ebene on kyllä mun mielestä täydellisin!! Itekki ostaisin juuri tuossa koossa, aivan nappiostos!! Ootkos ihastellu niitä clutcheja? onko sulla jo jokin lemppari niistä??;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;) Ne kaikki ovat aivan ihania, mutta jotenkin sydämeni suli tämän ebenen kohdalla. Ai että olenko? Huh, oli kyllä lähellä, etten ostanut kahta laukkua viime lauantaina samaan aikaan, himotti kyllä ihan hurjan paljon! Ehkä ensi kerralla voisin sijoittaa siihen pienempään ihanuuteen. Lempparit tällä hetkellä niistä Eva Clutcheista on ehdottomasti damier ebenen ja azurin kuosilla. ;)

      Poista
  8. Miten sulla on varaa ostaa noin kallis laukku heti Lontoo reissus jälkeen? :) Ihailen tätä kyllä syvästi, ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin säästänyt tätä laukkua varten. :) Kiitos paljon!

      Poista
  9. jäätävän ruma laukku, ei pahalla. ei vaan omaan makuuni ollenkaan.

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi