19. tammikuuta 2013

Gravity defying shoes



Who loves gravity defying, ankle-breaking and toe-crunching heels? Well, I do!

Lupailin tuossa aikaisemmin laittaa joitakin aleostoksia tänne blogin puolelle ja tässäpä esittelen nyt mun parhaimman löytöni! Olen pitkään ihaillut näitä painovoimaa uhmaavia Lady Gaga monstereita, jotka pistävät kyllä heti silmään ja ovat mun mielestä aivan mielettömän makeat! Aikaisemmin tämän tyylisiä korkokenkiä on tultu kokeiltua ja olen yllättynyt siitä, kuinka hyvin näillä käveleminen onnistuukaan, ihankuin tavallisilla korkokengillä kävelisi. Keskiviikkona kaupungilla pyörähtäessäni kävin Biancossa 70% alekyltin houkuttelemana, enkä voinut olla huomaamatta näitä oranssin värisiä upeuksia aletarran ympäröimänä, kengät suorastaan huusivat mua mukaansa. Nappasin nämä muiden kenkien seasta saman tein ja pulitin näistä ihanuuksista vain 39,95€!  (nämä tosiaan olivat sen 50%) 

Mitäs mieltä te olette näistä? :) 


8 kommenttia:

  1. Oi vitsit!! X_X Tähän malliin en ollut ihastunut lainkaan ennen noita kenkiä! Ovat kyllä supersöpöt ja SIROT! Ihanat siis <3 Hyvä löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos kaunotar!<3 Ihanaa saada jonkun mieli muuttumaan jostakin;) Noi on kyllä ihan älyttömän ihanat jalassa. :)

      Poista
  2. Voi apuaaaa, ihan täydelliset!!!! Pakko käydä itekkin noita kokeilemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät!:) Sun täytyy kyllä äkkiä käydä metsästämässä itselles omat monsterit!;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi