10. joulukuuta 2012

My makeup bag

Taitaa olla mun ihka ensimmäinen toivepostaus! Ihanaa. :) Multa toivottiin myös mun arki- ja iltameikkiä, joista teen ilmomielin tänne teille tietopläjäyksen lähiaikoina. Tässä esittelen nyt ensin meikkipussini perustuotteet, joita käytän ''useimmiten''. Mulla on kaks meikkilaukkua, jossa toisessa on ne lähes jokapäiväiseen käyttöön tarkoitetut meikit ja sitten toisessa taas ne joita ei tule käytettyä niinkään usein. Tässä olen niitä miksaillut sekaisin ja osan oon jättänyt kokonaan pois postauksesta, sillä muuten tästä olisi tullut liian sekava. Esittelen teille nämä tuotteet numerojärjestyksessä.  


1. Lancôme Teint Miracle on mun mielestä parhain meikkivoide, mitä olen tähän mennessä  koskaan käyttänyt. Sävynä mulla toimii 04 Beige Nature, sillä olen luonnostaan aika tumma ihonväriltäni, joten se sopii mulle parhaiten. Sävyjä on monen monta, joten jokainen löytää varmasti itselleen sopivan. Hintaa tällä meikkivoiteella on 51 euroa, mikä on aika paljon meikkivoiteesta. En ole itse ennen tähän Tent Miracleen tutustuttuani yli 30 euroa meikkivoiteesta maksanut, joten esimmäisen kerran kirpaisi tämän tuotteen osto, mutta se on ollut todellakin hintasa arvoinen. Suosittelen tätä ehdottomasti! ps. jos laivalla sattuu piipahtamaan niin tax free-myymälästä tämän saman kyseisen tuotteen saa 31 eurolla!

2. Rimmel Glam'eyes eyeliner Tämä nestemäinen silmänrajaussivellin on ollut mulla käytössä jo pitkään sävyssä 001 Black Glamour. Hintakaan ei ole kuin vain 8 euroa! Antaa tarkan rajauksen ohuen siveltimensä ansiosta, mihin olen ollut todella tyytyväinen. Tykkään enemmän kyllä nestemmäisestä silmänrajauksesta kuin silmänrajauskynästä, sillä se antaa mun mielestä erittäin siistin, hyvän ja paremman lopputuloksen! Käytän tätä yleensä juhliin tai yöelämään mentäessäni.  
  
3. Maybelline Dream Fresh 8-in-1 BB meikkivoide tuli ostettua ihan kokeilumielessä. Tässä BB-voiteessa on kahdeksan eri ominaisuutta: 1. häivyttää ihon pieniä virheitä 2. kaunistaa 3. heleyttää 4. sulautuu ihon omaan sävyyn 5. silottaa näkyvästi 6. kosteuttaa 7. sk 30 ja 8. kevyt öljyn koostumus. Omasta mielestäni tämä BB-voide on ollut ihanan kevyt, antaa raikkaan ja luonnollisen ihon sävyn, joka on sopinut mun jokapäiväiseen käyttöön. Yleensä laitan tätä töihin lähtiessäni sujauttaen hieman aurinkopuuteria. Lancômen meikkivoidetta tulee käytettyä enimmäkseen niihin ''tärkeisiin'' menoihin. Mulla on tästä käytössä Universal Glow sävy, joka on sopinut tälläselle tummahkolle iholle. Olen myös poikaystäväni siskon Garnierin BB:tä testannut ja sekin on ollut samaa luokkaa tämän Maybellinen kanssa. Ainoa huonopuoli näissä on se, että ne eivät ole niin peittäviä meikkivoiteita ja saavat ihon hieman rasvoittumaan. Hinta 13,90 euroa.

4. Lumene Natural Code huulipuna tuli ostettua vähänaika sitten sävyssä 3 Nude Beige. Natural Code punat ovat ihan perus-Lumenen huulipunia, joilla on hintaa 7,90 euroa. Itse oon tykännyt tästä hirveesti ja yleensä laitan sitä vähän huulikiillon kanssa sekoittaen. Täytyis vielä hankkia vaalean sävyinen huultenrajauskynä, jolla saisi vielä paremman lopputuloksen. 
  
5. Gosh on tanskalainen, trendikäs kosmetiikkamerkki, johon olen ollut tyytyväinen jo pidemmän aikaa. 
Ylempi: Gosh Quattro Eye Shadow luomiväripaletti, jossa on neljä toisiinsa sointuvaa väriä. Sävynä Q24 Platinum, 14,50 euroa. Alempi: Gosh Trio Eye Shadow luomiväripaletti, jossa on kolme toisiinsa sointuvaa väriä. Sävynä TR8 Funky Jade, 11,90 euroa. Näiden luomivärien koostumus on pehmeä ja hieman voidemainen, jonka ansiosta ne ovat erittäin pysyviä, helposti levitettäviä sekä häivytettäviä. Näillä paleteilla olen saanut aikaan erilaisia sävyvivahteita luomiini ja ovat palvelleet mua erittäin hyvin! Sopivat mun arkiseen käyttöön. 

6. We Care Icon Magnetic Lips Moisture Wear punainen huulipuna sävyssä 23 True Red on ollut mulla käytössä ties kuinka kauan ja kaikista mun muista punaisista punista tämä on ollut paras. Sokoksen oman merkin We Care Iconin puna oli mulle posiviivinen yllätys silloin kun sen ostin, merkillähän on muutenkin edulliset tuotteet, joten tämän hinta laatusuhde on todellakin kohallaan. Huulilla koostumus on ihanan ohut, mutta hyvin peittävä. Se sisältää myös herkkien huulten pehmittävää jojoba öljyä ja suojaavaa E-vitamiinia, eli nämä punat sopivat hyvin myös herkkäihoisille. Antaa upean kiillon ja ihanan lopputuloksen, eikä sitä tarvitse levitellä jatkuvasti, vaan se pysyy pitkään huulilla. Hintaa tällä huikeat 6,90 euroa. 

7. The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder sävy 04 Deep Matte, 16 euroa. Mulla ei ole koskaan ollut Body Shopin tuotteista mitään negatiivista kommentoitavaa, sillä olen aina ollut todella tyytyväinen heidän tarjoamiin tuotteisiin ja asioin siellä oikein mielelläni. Voiteita, rasvoja ja shamppoita löytyy kyseiseltä merkiltä meiltä mielin määrin. Olemme äitini kanssa aivan addiktoituneita näihin tuotteisiin. Aivan ihania! Tämän aurinkopuuterin kanssa olen saanut aikaan luonnolliselta näyttävän päivettyneen ihon, joka tuntuu aivan ihanalta iholla. Kyseinen aurinkopuuteri alkaa olla kohtapuolin lopussa, joten päätin nyt kokeilla vaihteeksi jotain täysin uutta, sillä olen ollut Body Shopin aurinkopuutereihin koukussa aivan liian pitkään. Uutena tulokkaana saapui numero 9.  L'Oréalin Glam Bronze aurinkopuuteri, jonka kävin nappaamassa Kicksistä viimeviikolla! 

8. L'Oreal Paris Volume Million Lashes tätä ripsiväriä aloin käyttämään puoli vuotta sitten, enkä tule sitä vaihtamaan kyllä pitkään aikaan! Käytin ennen Max Faxtorin ripsivärejä, jotka ovat myös todella hyviä, mutta tämä on osoittautunut paljon paremmaksi mulle, sanoisinko täydelliseksi. Käytän tästä ripsiväristä Extra-black sävyä, joka antaa oikein ihanan lopputuloksen. Itselläni on jo normaalisti todella pitkät ripset, joten tämän ripsivärin avulla saan enemmän tuuheutta niihin. Normaalisti tuotteella on hintaa 18,90 euroa, mutta tuli onneksi hulluilta päiviltä napattua kyseinen ripsiväri hyvään alennushintaan 20euroa/2kpl! Kestävät mulla hyvin pitkään, sillä en käytä ripsiväriä läheskään päivittäin. 

9. L'Oreal Paris Glam Bronze La Terra aurinkopuuteri oli kyllä erittäin hyvä ostos! Olin aikeissani ostaa IsaDoran aurinkopuuterin jättimäisessä koossa, mutta sainkin myyjältä selville, että ne ovatkin sesonkituotteita eikä niitä myydä tällähetkellä juurikaan missään. Toivon, että kesällä ne tulisivat taas myyntiin, sillä sellainen valtavan kokoinen aurinkopuuteri kestäisi varmasti mulla yli vuoden. Olin kyllä todella tyytyväinen tähän ostokseeni, sillä tämäkin oon koonsa puolesta suuri ja varmasti pitkäkestoinen, sillä käytän aurinkopuuteria päivittäin. Päädyin sävyyn 03, joka antaa sopivan luonnollisen ja päivettyneen ihon, jossa on hieman kimalletta seassa. Sopii hyvin iltamenoihin! Hintaa tällä suurella aurinkopuuterilla 18,50 euroa. 

10. Lumene Blueberry Eye Makeup Pencil silmämeikkikynää käytän yleensä arkena silmämeikin yhteydessä. Tarttuu erinomaisesti ihoon ja pitkäkestoisen koostumuksensa aniosta pysyy hyvin kauan. Käytössä ollut pitkään sävy 1 Black ja hintaa tällä kynällä 6,90 euroa. 

11. Christian Dior 5 Couleurs luomiväripaletilla onnistun aina luomaan itselleni ihanan smokey eyes meikin. Sävy 790 Night Dust, joiden neljän toisiinsa sointuvan värin ansiosta saa todellakin täydellisen lopputuloksen. Diorin meikit on mun mielestä osoittautuneet erittäin hyviksi ja niin on myös tämäkin. Diorin luomiväreissä parhainta on etenkin sen pysyvyys. Ne kestävät erittäin hyvin, enkä itse en ole ainakaan joutunut lisäämään luomiini lisää väriä, niinkuin monien muiden luomivärien kanssa tuppaa käymään. Levittyy helposti ja tasaisesti eikä se tarvitse kaverikseen pohjustusta. Goshin ja Body Shopin luomivärit ovat myös mun mielestä erittäin hyviä luomivärejä tämän rinnalla, mutta Dior vie ehdottomasti ykkössijan. 65,50 euroa maksava luomiväripaletti on ehottomasti ollut hintasa väärti! tax freestä saa tämänkin tuotteen n. 40 eurolla!

12. Gina Tricot Beauty Lips 6,95 euroa maksava huulipuna sävyssä 07 Purple Rain on ollut mulla käytössä jo jonkin aikaa ja tykkään tästä aivan hirmuisen paljon! 

13. The Body Shop Brush On Bronze on hieman parempi versio aurinkopuuterista numero 7, sillä tämä antaa paremman lopputuloksen sen maajauhekuulien ansiosta. Myyjä sanoi näiden olevan huippusuosittuja, enkä kyllä yhtään ihmettele, että miksi! Brush on Radiance on parhain poskipuna mitä multa on ikinä meikkipussista löytynyt. Moniväriset hohtopuuterikuulat tuovat poskipäille kauniin hohdon ja se tasoittaa ihon sävyä sekä kirkastaa ihoa. Kummatkin tuotteet näyttävät samalta ja ovat samanlaisessa purkissa, joten laitoin kuvaan vain toisen niistä. Itselläni on siis nämä kummatkin ja oon tykännyt näistä kovasti. Kummallakin hintaa 24,50 euroa.  

14. Garnier 2-in-1 Roll-on tuli ostettua muutama viikko sitten sävyssä 02 Fair, kun aloin huomaamaan silmäpussieni hieman tummentuneen. Tämä tuote on silmänympärykselle tarkoitettu tehohoito, josta maksoin 14,50 euroa. Se peittää tummat silmänaluset ja toimii samalla häivyttävänä hoitovoiteena. Se sisältää nestettä poistavaa kofeiinia ja kirkastavaa sitruunauutetta antaen luonnollisen näköisen tuloksen. Toiminut mulla erittäin hyvin, suosittelen! 

15. The Body Shop Shimmer Waves 24,50 euroa maksava väripaletti on tarkoitettu sekä luomille että poskille. Itse tosiaan olen käyttänyt tätä vain luomien alueilla, mutta tätä ostaessani myyjä minulle kertoi sen sopivan myös poskien alueille. Sekoittelen näitä värejä joskus sekaisin, mutta yleensä käytän sitä vaaleinta väriä. Viiden sävyn upea kokonaisuus. 

16. H&M Bronzing Powder viimeisenä muttei vähäisimpänä perus 5,95 euroa maksava H&M:n aurinkopuuteri, joka löytyy varmasti monen meikkipussista. Ei mikään paras tuote, mutta ajaa kyllä hyvin asiansa. Mulla näitä aurinkopuutereita sitten löytyy, sillä käytän niitä aina milloin mitenkin. Tämä on mulla yleensä aina ''varana'' jos olen lähdössä esimerkiksi juhliin, enkä viitsi mun kalliimpia/parempia puutereita ottaa mukaan, niin tämä toimii loistavasti siinä. Sen häviäminen tai rikkimeneminen ei haittaisi ollenkaan toisin kuin noiden muiden. 


Käytössäni toimii tällähetkellä Duroyn parhaat meikkisiveltimet! 


6 kommenttia:

  1. mistä oot ostanu ton Diorin silmämeikin?? pakko saada ittellekki se;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Sokokselta! Käyppä hakemassa omas heti;)

      Poista
  2. Ihana postaus, jej!!! oon kaippaillu tällästä sulta jo pitkään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla:) Hyvä, että kelpaa;)

      Poista
  3. tää ei liity tähän postaukseen mitenkään, mut ihan pakko kysyä ku huomasin et sulla oli vanhoissa merenneitomallinen mekko! eli oon ite kallistumassa samaan malliin mut pelkään että siinä on vaikee tanssia ku se on nii kaponen tohon aikalailla samaan kohtaan ku sun oli, eli siihen pepun alle. ni kysymys oli siis että onks se niin hankalaa ku mitä voisin kuvitella vai haittaaks menoo ollenkaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ollu mitään ongelmia mekon kanssa. Mekko oli juuri sopiva ja sillä tanssahtelu ei haitannu menoani ollenkaan. Riippuu tietenkin ihan ihmisestä, joillain se voi tuntua vähän epämiellyttävältä, mutta mun mielestä sen kanssa ei ollu vaikea tanssia! :) Kannattaa käydä kokeilemassa sen tyyppistä mekkoa liikkeessä ja pyörähtele pari kertaa niin saat samalla vähän tuntumaa!

      Ps. Onnea mekon metsästykseen ja itse tanssiaisiin!;) Äläkä vaan tee niinkuin mä aikoinaan, ostin mekkoni kuukauden ennen tanssijaisia, joten pieni stressi ehti iskeä. Koita sä välttyä siltä! :D

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi