3. joulukuuta 2012

Last weekend


villapusero ja kaulahuivi Gina Tricot / housut, karvaliivi ja panta H&M / kengät Dinkso / laukku DKNY


Mulla on takava aivan mahtava viikonloppu! Rakas lapsuudenystäväni Linda tuli meille Lahdesta viikonlopuksi kylään ja siinä se aika riensi hänen kanssaan surullisen nopeasti. Oli aivan ihanaa nähdä häntä pitkästä aikaa, sillä ikävää oli ehtinyt kertyä aivan liikaa! Kävimme yllätys yllätys shoppailemassa Ideaparkissa, jossa tehtiin kummatkin aivan ihania ostoksia. Sinkkuelämän ja Ben&Jerry's jäätelön kanssa nautittiin illat juoruillen ja onneksi ennätettiin myös Pyynikin palloiluhallille katsomaan huikea koripallopeli. Toinen lapsuudenystäväni Akar, pelaa Lahden Namikassa koripalloa ja sattumalta heillä oli samaan aikaan matsi täällä Tampereella viime viikonloppuna. Minä, Linda ja veljeni päätettiin lähteä sinne heitä kannustamaan. Olimme siellä ainoat vierasjoukkueen kannustajat. Kotijoukkueena sekä vastustajana toimi Tampereen pyrintö, joilla oli puolestaan valtava kannustusjoukko, koko palloiluhalli. Onneksi meidän kolmen taputukset ja vihellyksen kaikuivat salin päästä päähän, joten emme olleet siellä turhaan. ;) Heitäkin oli aivan ihana nähdä ja kovasti yritettiin Akaria jäämään Tampereelle meille viikonlopuksi, mutta typerys oli ehtinyt lupautumaan muihin hommiin samalle viikonlopulle.

Mulla ei ole viikonlopusta muita kuvia kuin nämä! Kauhean laiskalla tuulella olen taas ollut tämän kuvaamisen kanssa. (myönnetään, en vain aina jaksa kantaa sitä järjestelmäkameraa paikasta toiseen...) Lindan kanssa ei saatu edes yhtä ainutta onnistunutta kuvaa, kiitos mun äitini erittäin huonojen kuvaustaitojen. Ja niinkuin kaikki hyvä loppuu aikanaan, koitti myös se surullinen sunnuntai-ilta, jolloin meidän auringonsäde joutui jättämään meidät. Käytiin muuten ennen Lindan saattamista Juna-asemalle siellä suuressa P-Hämpissä! Ei herranjumala miten siitä on voitu saada niin valtava ja törkeen hieno! Huhhuh, mutta tosiaan se parkkimaksu saisi kyllä olla hieman pienempi...

Hyvästeltyämme Lindan päätettiin Timpan kanssa lähteä Ikeaan jouluostoksille! Mulla iski kauhea sisustusvimma, jonka takia mun oli sinne pakko päästä. Mukaan tarttu yhtä sun toista ihanaa ostosta kotiin vietäväksi. Niistä lisää myöhemmin! ;)

Muuten! Ystäväni huomautti mulle tänään tosta mulle tuntemattomasta sananvarmennuksesta, jonka olemassaolosta en tiennyt lainkaan! Sen asetuksiin eksyin ja poistin sen samantien joten nyt on kommentoiti huomattavasti helpompaa. Enään teidän ei tarvitse mitään kirjaimia ja numertoita siihen boxiin näpytellä! ;)


4 kommenttia:

  1. Joo se sanavarmennus on kamala!!:D voi mäkin tahdon Ikeaan, oih!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on sanottu siitä kerran aikasemmin, mutta en mä tajunnu mitä sillä tarkotettiin! :D Onneks mun rakas ystäväni neuvo mua tänään sen kanssa. Senkin mielestä se oli aivan kamala ja hikipisaroita aiheuttava operaatio. Onneks sitä ei nyt enään ole. ;)

      Sun täytyy käydä siellä! Oihh, sinne on tullu kauheasti ihania jouluisia tavaroita, joita ei voi olla ostamatta:)

      Poista
  2. http://emlliacocochocolate.blogspot.fi/2012/12/blogihaaste.html
    Mulla on haaste sulle ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia! Lupaan tehdä tän heti kun kerkeen;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi