24. joulukuuta 2012

Christmas Eve


Tänä jouluna tuntui ihan oikeasti JOULULTA. Viime vuodesta muistan parhaiten sen, että lunta hädin tuskin massa edes oli ja joululahjat olin ostanut kauheassa kiireessä mukava tuskahiki otsalla noin muutama päivä ennen joulua. Syynä tähän ihanaan mun suureen jouluiseen fiilikseen on varmaan osasyynä se, että mun huoneessa on ollut ensimmäistä kertaa ikinä punertavaa sävyä. Lakanat ovat saaneet värikseen punaisen ja viininpunaisen sekoitusta ja punaiset tuoksukynttilät ovat vallanneet huoneeni. Olohuoneemme sai myös ihanan jouluisen sisustuken, mutta harmillista kuin se onkin, vietimme tämäkin joulu ilman joulukuusea. Aina sen hankinta on venynyt ja venynyt, joten turhaan sitä enään edeltävänä päivänä mennä hankkimaan. Ensi vuonna aijon aivan varmasti hankkia sen kuusen, oli se sitten kymmennen senttiämetria pitkä, joulukuusi sekin. :)

Tänä vuonna joululahjojen metsästys kävi huomattavasti helpommin, sillä olin hyvissä ajoin liikkeellä ja tiesin onneksi mitä olin kenellekkin ostamassa. (okei no melkein..) Ostosten jälkeen pääsin sitten siihen itse joululahjojen paketoimiseen, mikä on mun lemppari puuhaa. Mä vaan niin tykkään näperrellä sitä lahjapaperia, kirjoittaa ihania joulukortteja ja puuhastella niiden lahjojen parissa, että siihen touhuun voipi vierähtää helpostikkin parikin tuntia. :') Pipareita, glögiä ja jouluruokaa on taas syöty koko loppuvuoden edestä, että nyt jos koskaan olisi sopiva aika raahata se joulukinkku sinne juoksumatolle.

Jouluaattona kävimme Timpan kanssa ihanan rentouttavassa joulusaunassa, söimme perheen kesken ihanaa ruokaa ja vaihdoimme lahjat. Lahjaksi sain äitiltäni DKNY:n lompakon, joka tuli kyllä todellakin tarpeeseen! Mulla on ollut käytössä semmonen ihana ruskea korttikotelo varmaan yli puoli vuotta, jonka olen aikoinaan Gina Tricotin alennusmyynneiltä ostanut. Se on ollut hirveän kätevä, sillä siinä mulla on pysynyt helposti tärkeimmät kortit mukana. Miinuksia korttikotelon käytöstä on listassa enemmän, esimerkiksi se, että kaikkia kortteja ei pysty kantamaan mukana ja kolikoille ei ole omaa taskua. Poikaystäväni puolestaan osti mulle täydelliset mustat Niken treenikengät, joita voi käyttää myös lenkkitossuina ja ne aktivoitat jokaista lihasta treenin aikana. Ihan älyttömän huiput! Olen haikaillut uusien treenikenkien perään varmaan ikuisuuden, kun mitään mieleistä ei ole löytynyt. Pompin onnesta kuin pikku lapsi paketin avattuani. Olisittepa vain nähneet. Nappiostos kullalta. :') Muutakin kivaa tuli saatua ja tietenkin rahaa, mutta nämä olivat ehdottomasti ne mitä olin oikeasti tarvinnut pidemmänkin aikaa. Täällä sitä ollaan nyt erittäin tyytyväisinä! ;)

Mitäs ihania lahjoja te olette saaneet? :)


4 kommenttia:

  1. toivepostaus! Sinun ja poikaystäväsi rakkaustarina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, ihana:') no lueppa vaikka ensin tämä ja kerro mulle täytyykö mun tehdä erikseen joku kattavampi versio tästä? ;) http://beyondwordsinmyshoes.blogspot.fi/2012/11/love-is-promise-love-is-souvenir-once.html

      Poista
  2. Must say, very nice ombre effect on your hair.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you very much. :) My boyfriend made this ombre hair for me so all the credit goes to him;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi