28. joulukuuta 2012

Ale hössötystä!

Viime viikolla olin erittäin kiireinen töiden takia, joten en ole päässyt tänne edes ostoksiani esittelemään. Useassa liikkeessä alkoi alennusmyynnit jo ennen joulua, joten tietenkin sielläkin olen ehtinyt piipahtelemaan moneen otteeseen. 


Löyty vihdoin aivan ihana neule pitkään aikaan ja vieläpä lämmin! Vaatekaupoissa ei ole mun silmiini tänä vuonna pistänyt kertaakaan mikään neule silmään yhtä voimakkaasti kuin tämä! Vetoketjullinen yksityiskohta on neuleen takaosassa, mihin ihastuin heti. Neule löytyi ale-rekistä 20eurolla! 
Peplum topeista en taida saada millään vieläkään tarpeeksi. Multa löytyy tällä hetkellä vaatekaapista viisi peplumia, kaksi mustana, viininpunaisena, valkoisena ja nyt vaalean violettina. Tämäkin ihanuus löytyi alesta, josta sain onneksi vielä 10% pesualennuksen, sillä jotkut neitoset osaavat hyvin onnistuneesti liata vaatteet meikillänsä niitä pukiessaan. Topille jäi hintaa enään noin 13e!


Treeni toppeja nyt ei voi koskaan olla liikaa. Stadiumissa kävin heti torstaina töiden jälkeen ja sieltä hädin tuskin löysin enään omaa kokoani mistään treenivaatteesta! Onneksi hyvän penkomistaitoni ansiosta sain löydettyä sieltä ihmisjoukon seasta itselleni mustan Niken treenitopin alehintaan 20e. H&M oli kyllä ensimmäisten joukossa, jotka pystyttivät alekyltit aikaisin pystyyn. Violetti treenitoppi kotiutui hyvään alehintaan 10e ja samaten myös tuo räikeän oranssi puanisella alelapulla 7e. Nyt pääsee jumppaamaan kivoilla uusilla jumppavaatteilla, ihanaa! :)  


Biancon 15cm koroista jo mainitsikin, mutta tässä vielä tarkempaa ja lähempää kuvaa niistä. Kyeiset korot ovat alessa 30e, samaten myös vaaleanpunaisessa värissä! Jos ei uuden vuoden koroja ole vielä ehtinyt hankkimaan, niin nämä ovat hyvä valinta siihen! Itse olen sujauttamassa nämä jalkaani huomenna korostamaan asuani ;)  


Karvavuorella varustetut Dinskon kengät ovat päässeet hyvään käyttöön jo viime viikosta lähtien! Näissä ei kyllä varpaat palele sitten millään. Alesta taas ja hintaa huimat 15e! Dinskossa on kyllä aika mukavat alet, että kannattaa siellä ehdottomasti käydä piipahtamassa. :)



Hukkasin mun lemppari piponi ja olen etsinyt sitä ihan kaikkialta! Olen penkonut läpi koko meidän huushollin ja samaten myös Timpankin. Itse hoen aina kaikille muille, että kun jotain tiettyä tavaraa ei etsi niin se ilmestyy juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa. On mennyt jo varmaan kuukausi eikä se ole vieläkään pompahtanut esiin. :( Onneksi löytyi tilalle tämä söpöläinen Ginan alesta 5e, niin ei tarvitse korvien palella sen kauempaa.


Näitä korvakoruja olen ihastellut jo hetken aikaa, sillä ne ovat niin ihanan tyttömäiset. Päätin ne lopulta ostaa, sillä jokaisella ihastelu kerralla huomasin niiden vähenevän viimekerrasta. Olette varmaankin huomanneet ison H&M:n 2. kerroksen sovituskopin seinällä sen teksitapetin, jossa lukee ''Buy it now, tomorrow it might be gone forever'' mulle on sattunut näin varmaan miljoona kertaa, joten tästä olen ottanut opiksi! Korvakorut 7,95e normaalihintaiset.
  

Kullanväriset korut ovat aina olleet kauhea heikkouteni, eikä H&M:n kyltti ''osta 2, maksa 1'' alekorujen kohdalla helpottanut sitä ollenkaan. Ei siinä paljon harkintoja tehty, sillä nämä kaunottaret päätyivät saman tien kassalle ostettaviksi yhteishintaan 7e!


Loppupäähän säästin nämä upeudet, jotka ovat H&M:n uutuuksiin kuuluvia koruja. Ihan ehdottomia lemppareita tällähetkellä! ;) Kaulakoru 19,95e ja kaveriksi samaan settiin kuuluva käsikoru 9,95e.

Oottekos itse tehneet hyviä löytöjä? ;)


9 kommenttia:

  1. etkö väittäisi ettet itse likaa vaatteita meikilläsi jostain kuvista huomaa että sinulla on kiva puuteri kerros!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väitinkö pikkunen, etten koskaan likaisi vaatteita meikilläni? Tottakai sitä tulee joskus vahingossa niitä liattua, mutta hyvin harvoin mun kohdalla niin tapahtuu, sillä osaan melko hyvin välttää sen. Tarkoitin anonyymi pieni lähinnä sitä, että ihan kiva kun jotkut kirjaimellisesti pyyhkivät koko naamansa kokeiltuun paitaan, sellasia ei oo ihan kiva ostella! :) Ja mitä meikkiini tulee, niin ihanaa, että mulla on täällä oikein meikkiasiantuntija kertomassa omia mielipiteitään ilman nimimerkkiä, well done!

      Poista
  2. dinskossa oli kyllä hyvät alet, mutta tuli valinnan vaikeus enkä ostanut lopulta mitään !! :- D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ihana:') Jäi itseä harmittaan muutaman kengän kohdalla, kun ei löytynyt omaa kokoa:(

      Poista
  3. Oiii tarviin kans treenitoppeja=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluan niitä vaan lisää ja lisää, oih. :')

      Poista
  4. ihanat noi vikat korut!! pakko käydä itellekin hakeen:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo ovat kyllä mun ehdottomat lempparit tällä hetkellä! Käyppä äkkiä hakemassa ettet vaan jää ilman. ;)

      Poista
  5. heips! etin uusia blogeja luettavaks ja sun blogis vaikuttaa tosi kivalta! :) haluisitko alkaa mun blogin lukijaksi nii mä voisin alkaa sun :))?

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi