8. marraskuuta 2012

Peace of mind



Mä niin rakastan sisustamista, näperrellä kaikkea kodinsisustus-liikkeissä, käydä Ikeassa ihastelemassa mallihuoneita, lueskella sisustuslehtiä ja etenkin hemmotella uusilla kodin koristeilla mun omaa huonettani. Rauhalliset värit antavat mulle mielenrauhan, joten haluan mun huoneeni olevan juuri sellainen paikka. Heikkouksiini kuuluvat erityisesti tuoksukynttilät, jotka saavat mut vaan niin hyvälle mielelle. Ehkä se johtuu siitä, kun meidän äiti on itse kova tuoksukynttilöiden suurkuluttaja ja olen tässä samalla varmaan joutunut myös sen vangiksi. Itse olen ainakin täysin koukussa Ikean tarjoamiin tuoksukynttilöihin. Raikkaita ja hyväntuoksuisia, joita meillä on myös ympäri ämpäri tätä huushollia. Voi meidän mammaa.
Nämä suloiset boksit raahastin kotiin Hulluilta Päiviltä, koska totesin, että ne sopivat mun huoneeseeni täydellisesti ja saan ängettyä niihin paljon tavaraa pois silmieni edestä. Söpöt rusetit saivat mut oikeasti enimmäkseen ne kotiuttamaan. Tällähetkellä huoneeni näyttää edelleen melkein tältä, mutta kehyksiä ja kuvia olen ehtinyt uusia ja vaihtaa. Suunnitelmissa olisi vielä sängyn uudelleen sisustaminen ja uusien verhojen hankita olisi tarpeen. Toisaalta, en ole ihan vielä täysin kyllästynyt noihin Indiskan verhoihin, joissa miellyttää edelleen sen ihanat yksityiskohdat.

Pienet hankinnat tuovat suurta iloa, ainakin mulle. :)

2 kommenttia:

  1. Noi boxit on söpöt! :) Mullakin kauhee kuume nyt päästä sisustamaan. Tyhmää vaan kun ei oo omaa kämppää, noh ainakin rahat säästyy.

    ps. ota toi "sanavarmennus" juttu pois päältä it's killing me. En saa koskaan niistä selvää, ja oon nyttenkin yrittäny joku 10 kertaa enkä pääse läpi haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Caro<3 joo, totta tuokin;) Mikä sananvarmennus? Apua, autappa mua hieman?!:'D

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi