13. marraskuuta 2012

Outfits from work

paita, housut ja kaulakoru Gina Tricot / kello Michael Kors / kengät Disnko 
paita ja nahkaliivi Gina Tricot / housut ja kengät Zara / kello Guess
housut ja kaulakoru Gina Tricot / neule ja bootsit Zara / kello Michael Kors 

Mun viimeisen viikon sisällä otettuja työasu kuvia. Poikakaverini sekä pikkuveljeni eivät ole kumpikaan kerenneet ottamaan musta asukuvia (tai sitten en ole ollut kuvaustuulella) joten päätin tehdä ne nyt näin kollaasien avulla. Tosin vaatteethan näyttävät aina paljon kivemmalta päällä, mutta pientä vaihtelua tämäkin. :)

1. Ensimmäisessä kolaasissa puin lauantaina töihin ylläripylläri mun lemppari housut. En osaa oikeasti sanoin kuvailla, kuinka paljon mä noita nahkapöksyjä rakastan. Gina Tricotin nettikauppaan oli ilmestyny samoista housuista aivan ihanat burgurdyn värisenä, jotka veivät kyllä mun sydämeni mennessään. Liikkeessä taas on tullut ihailtua näitä sinisinä. Täytyisköhän mun jommat kummat näiden mun mustien lisäksi hankkia? Dinskon nilkkurit päällä taas, jotka ovat olleet mun parhaimpia löytöjä viimevuodelta. Nappasin ne joulualennusten aikaan hintaan 15€ ja oon niillä marssinu kohta jo yli vuoden ja ne on vieläkin niin uskomattoman hyvässä kunnossa, että mua oikeasti ihmetyttää. Tykkään hirmu paljon Dinskon kengistä, sillä niillä on todella hyvä kävellä ja laatu on ollut mun mielestä aina tasokasta. Ei ole ollut vielä ainakaan mitään moitittavaa. :) Asuun lisäsin mun uuden tummanvihreän paidan sekä hieman kultaisia koruja. Euron sulkakoru on päässyt ahkerasti käyttöön! ;)

2.  Maanantai päivän vietin rennommissa vaatteissa. Aamuni aloitin äitini kahvilassa yhdeksältä ja Ginassa vietin iltani kahdeksaan asti. Lepposa 11h työpäivä on onneksi takana. Mulla on näinä pitkinä päivinä aina mukana jättimäisen kokoinen kassi, jossa mulla on vaihtovaatteet, meikit sekä hiustenlaitto tarvikkeet, joilla muuntaudun toisesta työasusta toiseen. Meikkini pesen aina, sillä siellä äitillä töissä tiskatessa tiskikoneen höyryn aiheuttama kosteus saa mun kasvot rasvaisen oloisiksi. Viihdyn raikkaassa ja kevyessä meikissä, jonka takia tämän operaation teen. Päälleni laitoin pitkästä aikaa mun noin kolmisen vuotta vanhan ihanan rokahtavan nahkaliivin, joka myös päätyi kotiin aikoinaan alennuksesta 15€. Tätä liiviä ei ole mun päällä moneen kertaan nähty ja päätin sen sieltä mun vaatekomeron uumenista nyt vihdoin kaivaa esiin. En tiedä mikä mua vaivaa, älkää edes vaivautuko kysymään. Zaran ihanat niittikengät pääsivät ensimmäistä kertaa käyttöön ja mukavien rakkuloiden kera siellä töissä ahertelin. Rakkuloista viis, nämä kengät ovat niin ihanat! 

3. Tänään jouduin raahautumaan töihin jo kuudelta aamulla. En ole varmaan ikinä ennen tätä joutunut herämään töihin 4:45, tulipahan tehtyä uusi ennätys. Torkuttajana ja aamu-unisena tunnetun Monan oli tänään himean vaikea nousta lämpimästä ja pehmeästä sängystä. Ärsyttävintä oli kyllä se, että Timppa sai nukkua vielä makoisia uniaan mun lähdettyäni. Tänään päätin sukeltaa mun Zaran kolmisen vuotta vanhoihin nahkabootseihin pitkästä aikaa. Nämä kuuluvat mun lemppareihin, jotka ostin Ruotsin Zarasta. Hintaa kengillä oli noin. 200€. Näitä hyvin istuvia ylipolven mallisia saappaita on vaikea enään metsästää, mutta onneksi nämä mun kengät ovat säilyneet todella hyvin ja ovat kyllä niin mun mieleen. Varjelen muutenkin kenkiäni aina niin huolella, että pakostikkin ne säilyvät pitkään. Tosin nämäkin ovat jääneet todella vähäiseen käyttöön, sillä mua kertakaikkisesti ärsyttää miten jotkut ihmiset ovat loppuun kuluttaneet näiden pitkien bootsien kauneuden ja hirvittävintä on se, miten he pukevat nämä päällensä. Joskus taas kaupungilla näkee myös niitä ihania leidejä, jotka ovat pukeneet saappaat aivan ihanasti, jolloin inspiraatio alkaa laukkaamaan ja se kadonnut himo niihin palaa. Oivoih, mutta takaisin itse kollaasiin. Täydellinen Zaran neule pääsi tänään ensimmäistä kertaa käyttöön ja voi juku, minkä loistavan ostoksen oonkaan tehnyt! Kyseinen vaateliike ei sitten petä koskaan. :) Michael Korssin kellonikin sopii melkeinpä minkä tahansa asun kanssa. Sen massiivinen koko miellyttää hirmusesti! Mulla on melkein aina kello kädessä, en osaa kyllä mitenkään lähteä kotoa ilman kelloa. Ihme riippuuvuus.

Mitäs mieltä ootte asuista? :)


4 kommenttia:

  1. Hei kaunotar, sut on haastettu ♥:) Tsek!

    http://thisisnoonessecret.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  2. Mun on aivan pakko nyt sanoa että sinulla on ihan mielettömän hyvä tyylitaju! *kade*
    Miten sä osaat laittaa vaatteet noin hyvin yhteen? ;__;

    Lisaa kateutta siitä että voit laittaa hienoja vaatteita töihin, mäkun joudun pitämään 'työinivormua' : |

    Alexandra(muistatkohan mut xD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei apua, lopetappas heti paikalla! Tottakai mä sut muistan;) Ja voi kiitos ihanuus, tässähän alkaa pikkuhiljaa jo punastua:')Oon kyllä itse kanssa tosi ilonen siitä, että saadaan melko vapaasti pukeutua töihin! Pukeutua lemppari vaatteisiin on ihan parasta. :) Äitillä kanssa käytetään Vestan omia työpaitoja, mutta sen nyt ymmärtää, eikä se mua haittaakkaan.

      Missäs sä ootkaan töissä ja opiskeletko missään? :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi