4. marraskuuta 2012

"Love is a promise; love is a souvenir, once given never forgotten, never let it disappear." – John Lennon





Siitä on tänään kokonainen vuosi, kun minä ja Timo aloimme seurustelemaan virallisesti. Viime vuonna, 4. päivä marraskuuta ystävämme syntymäpäivillä Timo kutsui mua ensimmäistä kertaa tyttöystäväkseen, joten päätimme yhdessä jälkeenpäin, että tämä olisi se meidän päivämme. En olis kyllä ikinä uskonut, että minä (joka luuli, että tulee viettämään elämänsä ikuisesti sinkkuna) tulisin ikinä löytämään maailman ihanimman miehen. Vaikka löysinkin hänet jo seitsemän vuotta sitten.

Tutustuimme ylä-asteella, kun tulin uutena tulokkaana seittemännelle luokalle. Ihastuin Timossa ensimmäisenä hänen hymyynsä ja pelkkä hänen olemuksesa viehätti mua niin suunnattoman paljon. Muistan vielä ne suuren suuret perhoset vatsassa jokaikinen kerta, kun uskaltauduin mennä puhumaan Timolle, jännitti ja samalla olin aivan innoissani mun tunteistani häntä kohtaan. Aloimme viettämään todella paljon aikaa toistemme kanssa, meistä tuli parhaat kaverukset. Kerroimme toisillemme kaiken, karmivimmat salaisuudet, ilot sekä surut. Moni luulikin meitä jo pariksi, mutta olimme kummatkin niin ujoja ja pieniä pelokkaita teinejä, ettemme koskaan uskaltaneet myöntää ja kertoa niistä tunteistamme toisillemme, vaikka olimmekin täysin ihastuneita toisiimme. Surullisinta tässä oli kuitenkin se, että ajan kanssa muutuimme ja kasvoimme kummatkin hieman erillemme, mutta yhteydenpito onneksi säilyi. Vuosia vieri ja meillä kummallakin oli siinä välissä ''omat juttumme''. Olemme nähneet kuitenkin aika usein näiden vuosien aikana, sillä liikuimme kuitenkin samassa kaveriporukassa. Blogini aloitettua keväällä 2010, Timo alkoi seurailemaan mun siellä ja lueskeli mun päivittäisiä höpinöitäni. Sain kuulla meidän suhteemme alussa tämän karmivan paljastuksen ja sen, että hänestä oli ihana lukea mun tyhmiä postauksia, tietää mitä mulle kuului ja näin hän oli muhun aina yhteydessä. Tunteistaan hän kertoi jälkeenpäin moneenkin kertaan, mutten itse ollut enään kovin kiinnostunut, enkä niin perhoset vatsassa kuin silloin nuorempana. Torjuin Timon kokonaan. Jollain ihmeellä tiemme löysivät takaisin, josta olen enemmän kuin ikionnellinen. Suhteemme alku ei kuitenkaan ollut mitään ruusuilla tanssimista, mutta tämä on ollut todella opettavainen matka meille molemmille. Tämä on mun ensimmäinen aidosti vakava parisuhteeni ja voin sanoa, että tuntuu aivan ihanalta olla ensimmäistä kertaa täysin rakastunut!

En olisi myöskään ikinä uskonut, että tulisin tänne mitään rakkaushömpötyksiä kirjoittamaan, mutta vuosipäivämme kunniaksi saatte vaihteeksi jotain herkempää luettavaa. Nyt takaisin meidän vuosipäiväämme. Elikkäs, me päädyimme Timon kanssa siihen tulokseen, että aijomme viettää ihanan vuosipäivämme Helsingissä. Suunnittelimme aluksi Viroon päiväristeilyä, mutta pienien mutkien takia, emme päässeet sitä toteuttamaan. Aijomme kuitenkin lähteä tälle reissulle joku toinen kerta, kovasti sinne olen halunnut, sillä koskaan Virossa en ole käynyt. Lähtö Helsinkiin olisi siis ihan piakkoin, Timo tulee hakemaan mut ihan tuota pikaa ja mä istun vieläkin tässä koneen ääressä mun yökkäreissä. Luvassa tänään siis laatuaikaa, syömistä, herkuttelua ja shoppailua!

Oikein ihanaa sunnuntaipäivää kaikille! :)




10 kommenttia:

  1. Awwwwww, ootte niiiin söpöi!=)

    VastaaPoista
  2. Voi että te ootte niiiin sulonen pari!! Onnea teille molemmille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjan paljon!:) Hassua, että siitä on jo vuosi!

      Poista
  3. Ihana rakkausstoori! Paljon onnea teille!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah! Melkonen kyllä. :'D Kiitos ihanuus!

      Poista
  4. Oi ihanaa!:) ehkä tää tsemppaa muakin vähän, kun oon viime aikoina asennoitunut just niin, että oon varmaan lopun ikääni yksin :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se prinssi uljas iskee juuri silloin, kun sitä vähiten odotat, trust me! ;)

      Poista
  5. onnee teille :) ootte ihana pari:)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi