3. marraskuuta 2012

Louis Vuitton fever

Tässä ollaan hartaasti mietitty kesästä lähtien, että minkäslaisen unelmieni Louis Vuittonin mä itse ostaisin itselleni 20-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Synttäreistä on kulunu jo melkein kaks kuukautta ja himoni näihin laukkuihin senkun kasvaa. Laukun oston lykkäytyminen ei mua haittaa, sillä tälläsen valinnan kanssa en halua hosua. Kokosin tänne mun suosikkeja, joita oon ihastellu usein Louis Vuittonin nettisivuilla, sekä itse liikkeessäkin. Paljon on tietoa kertynyt, mikä puolestaan on hankaloittanut mun päätöksentekoa. Sen onneksi jo tiedän, että Neverfull tulee olemaan mun ensimmäinen ostos, mutten vaan tiedä vielä, että mikä näistä? Sydämeni sulatti Monogram Canvas Neverfull, mutta kun sain kuulla, että vaaleat nauhat tummuvat ajan mittaan, aloin erpäröidä sen valinnan suhteen. Kyllä mä mielellään haluaisin niiden pysyvän juuri tuollaisena. Damier Ebene Canvas Neverfull on tullut mun uniin niin monta kertaa, että tämä varmaan tarkoittaa sitä, että tässä on se mun tuleva laukku? Ihastelin tätä jo siellä liikkeessäkin ja se tuntui niin täydelliseltä. Kaikesta huolimatta tuo Monogram yrittää viedä sen ykköspaikan. Kolmantena lisäsin Damier Azur Canvas Neverfullin, jota aluksi inhosin ylikainen, mutta nyt se on hiljattain alkanut kiehtoa mua. Tässäkin on vaan se pieni ongelma, että nauhat tummuvat. Kokoja näillä klassisilla ihanilla laukuilla on kolme kappaletta. Itse olen jo aika varma, että laukkuni kooksi tulee olemaan MM, sillä edellinen on liian pieni ja jälkimmäinen hitusen liian suuri.



Näitä ihania Clutcheja on tultu myös ihailtua niin, että kuolakin on alkanut valua pitkin suupieliä. Näiden upeuksien välillä en ole onnistunut todellakaan päättämään sitä lempparia. Eva Clutcheissa viehttää eniten ulkomuoto. Favorite Clutch puolestaan tuli uutena tulokkaana vähän aika sitten kahdessa eri koossa ja ihastuin siihen varta vasten. Nauha on huomattavasti lyhyempi kuin Eva Clutcheilla, eikä siinä sojota tuo vetoketjun loppupää. Pieniä asioita, mutta pistävät todellakin pohtimaan.
Mitä mieltä te olette? Mikä neverfull ja mikä clutch olisi teidän mieleen? :)



2 kommenttia:

  1. Mulla on sekä Damier Ebene että Azur Neverfull ja olen kyllä molempiin hurjan tyytyväinen! Laukkuun mahtuu vaikka mitä ja saa kätevästi ollalla kannettua :)

    Eva clutch on itselläni seuraavaksi hankintalistalla,mutta todella kiva ja ehkä hieman erilainen tuo Favoritekin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon! Mun ystävälläni on se Monogrammina ja hän on ollut myös todella tyytyväinen ;) Itse sydän sykkii niin tolle Damier Ebenelle, mutta pelkään, että kadun ja haluan sittenkin sen Monogrammin. Hinnat on alkanu muuten mukavasti nousta! Neverfull oli ennen 560 euroa ja nyt se pomppas 605 euroon! Täytyy käydä äkkiä nappaamassa oma, ennenkuin se nousee 700 euroon. :D

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi