6. marraskuuta 2012

Little something for me

Kerkesin tänään napata kuvia mun ostoksista, jotka kulkeutu mukaan kotiin sunnuntain Helsinki reissulta. Mun päivän paras ostos oli ehdottomasti tämä Zaran upea takki! Silmäni vangitsi ihan ensin tämä lumoava takki, mutta se jäi valitettavasti suoraan kakkoseksi, kun bongasin tuon minkä ostinkin. Kokeilin sovituskopissa kumpaakin takkia ja tämä harmaa istui tuhat kertaa paremmin päällä. Siinä linkittämässäni takissa on juuri sitä nahkatakki + karvaliivi yhdistelmä vivahdetta. Yhdistelmän voin luoda myös omista kuteista, joten päätin nyt tälläkertaa ostamaan jotain uutta, mitä mulla ei ole, enkä turvautua tuttuun ja turvalliseen. Zarassa on kyllä aina jotain mun makuun, siis ihan aina! Löydän sieltä juuri omaan tyyliin sopivaa vaatetusta, mikä on aivan mahtavaa. En muista olisinko koskaan kävellyt sieltä pois ilman mitään ostoskassia? - Enpä varmaan. :D
Zip coat with quilted faux leather sleeves 119€ Zara
Skinny jeans 25,95€ Zara

Burgurdia jälleen. Mun Ginan viininpunaiset hosut ovat olleet ahkerassa käytössä, sillä ne istuvat hyvin ja rakastan niitä ylikainen. Ajattelin hankkia nämä Zaran ihanuudet ''varalle'', jos ne vanhat nyt sattuisivat esimerkiksi hajoamaan vetskarin kohdalta tai repeämään sieltä takapuolen alueilta, mikä ei olisi kyllä yhtään uutta multa. :D Nämä housut istuvat kyllä paremmin, sanoisinko täydellisesti ja näissä on kyllä paljon mukavampi olla, eroavat hieman mun edellisistä. Kokeilin myös samoja housuja, joissa oli kultaiset vetoketjut lahkeissa, muttei ne olleet yhtä mukavat päällä kuin nämä, ainakaan mun jaloissa. Omistan jo muutenkin valkoiset, siniset ja maastonvihreät housut Zarasta näillä vetuketju yksityiskohdilla, joten pientä vaihtelua tässäkin. 

Faux leather sweater 39,95€ Zara

Nappasin tän ihanan neuleen siitä syystä, kun se oli niin erikoinen ja sen epäsymmetrinen leikkaus miellyttää mua. Rakastuin erityisesti tohon nahkaiseen etu-osaan, mikä antaa neuleelle sitä asennetta. Päällä se näyttää vielä upeammalta, oih! hieman rytyssä, pahoittelut!:D

Asymmetric glitter blouse 29,95€ Mango

Niinkuin jo aijemmin sanoin, tuo epäsymmetrinen leikkaus ja muoto on niin mun mieleen. En tiedä mikä siinä kiehtoo mua, ehkä varmaan se, että ovat vaan niin ihanat päällä. Yksinkertainen, simppeli ja beigee väri, rakastuin. Kangas on todella pehmeä ja beigeen värin sekaan on heitetty vähän kultaista glitteriä. Kuva on hieman huono, sillä ette pääse näkemään sen todellisen kankaan väriä, pahoittelut tästäkin.
Printed dress 29,95€ Mango

Lopuksi mun aivan upea uusi sähkönsininen mekko. Kuva taas ei anna okeutta tälle mekolle niinkuin ei noille muillekkaan ostoksille, mutta tosiaan paljon kirkkaamman sininen kuin kuvassa. Kaikki mekot, joissa on selässä suurempi v-aukko tai ovat selästä jollain tavalla tavallista avonaisempia, löytyy täältä niille heti ostaja. Varmasti tuutte näkemään tän mun päällä lähiaikoina. Pikkujouluissa, maybe? ;)

Mitä mieltä ootte ostoksista? :)


12 kommenttia:

  1. Noi kaikki ostokset on niin ihania! Erityisesti toi takki! Noi nahkahihat on nii kivat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia! :) Olin ihan täpinöissäni tosta takista, vihdoin löyty semmonen mieleinen;)

      Poista
  2. Ihania ostoksia! Varsinkin takki ja toi musta paita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Annukka!:) munkin suosikit <3

      ps. sulla on aivan upea banneri! täysyis pian vaihtaa toi mun oma, kuva on varmaan 2 vuotta vanha :'D

      Poista
  3. siis APUA toi takki on niin upea!! Niin kateellinen mä....! (muutkin ostokset on upeita, mutta en pysty nyt miettimään kuin tuota takkia!!!) Mulla sama, yleensä Zarasta löytyy vaikka mitä, mutta viime reissulla sieltä en saanut mitään, tyhjin käsin lähdin kaupasta. Palasin vielä seuraavanakin päivänä takaisin, mutta en siltikään löytänyt mitään. Kuljin siellä varmaan laput silmillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä! <3 Äläs nyt suotta!

      Sieltä löytyy ihan aina! Ihmettelin kyllä, etten mitään kenkiä raahannu kotiin tälläkertaa :'DD Oon kyllä sata varma, että oisit halunnu kotiuttaa kaikki ihanat vaatekappaleet sieltä, mutta valinnanvaikeus iski! Ite ainakin teen niin, että katon etukäteen tuolta Zaran nettisivuilta niitä vaatteita, ennen tulevaa reissua Helsinkiin, niin tietää jo vähän, että mitä herkkuja siellä on tarjolla ;)

      Poista
  4. Täältäkin näyttää löytyvän ihana blogi. Vielä lisäksi hemaisevan upea kirjoittajakin. =)

    Mahtavia löytöjä. Tietää jälleen pysyä kaukana Zarasta, ettei se reikä siellä kukkarossa kasva entisestään. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhuu itse upeus! ;)

      Voi kiitos kiitos! Tossa asiassa oot kyllä niin oikeassa. Siellä ei tunnu oikeen hinnoista välittävän ja vasta kassalla huomaa, että sinne meni koko viime kuun palkka! :D

      Poista
  5. Oon haaveillu tosta zaran taksita pitkään. <3 Harmi ettei Jyväskylässä oo kyseistä kauppaa ja aina kun pääsee pk-seudulle on kaikista koot loppu. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettei sitä ole täälläkään :( Toisaalta ihan hyvä vaan, muuten siitä tulisi niin massajuttu ja into häviäis kokonaan. :D Toi kokojen metsästäminen on kyllä niin inhottavaa ja jää aina harmittaan, kun tiettyä vaatekappaletta ei saa omassa koossa :(

      Poista
  6. Voi mitä löytöjä! Varsinkin toi Zaran takki on aivan ihana :))

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi