20. marraskuuta 2012

I love Sundays


nahkatakki, kauluspaita ja kaulahuivi Gina Tricot / housut Cubus / kengät Dinsko 

Viime sunnuntaina päätettiin käydä Timon kanssa katsastamassa Ideaparkkiin rantautunut uusi liike New Yorker. Kauheasti kaverini ovat liikettä hehkutelleet, että siellä olisi aivan ihania kuteita ja kaikenlaista muuta mukavaa. Itse en menisi ihan näin sanomaan, ainakaan sen ensivaikutelman jälkeen, minkä itse sain. Lähdimme sieltä Timon kanssa ilman minkäänlaista ostosta. Odotin ehkä liikaa ja sain lopulta pettyä. Vaatteet eivät tainneet olla ihan mun makuun, sanotaanko vaikka näin. :)

Tuona sunnuntaina tuli koettua aivan uusi ja täysin tuntematon tilanne, joka jää ehdottomasti mun mieleen. Kiertelimme Ideaparkissa Timpan kanssa ostostemme kanssa ja olimme siinä autolle päin käppäilemässä. Vastaan kävelee erittäin herttanen tyttö suuri hymy kasvoillaan katsoen mua suoraan silmiin ja mietin siinä hetken, että tunnenkohan mä hänet? Hän käveli mua kohti ja pysäytti mut kysymällä, oletko sä Mona? Vastasin siinä kauhean jännittyneenä, että kyllä olen. Kaunis neitonen kertoi seuraavansa mun blogia ja näytti niin iloiselta nähdessään minut. Olin niin yllättynyt, iloinen ja menin aivan omituiseen shokkiin, sillä enhän mä koskaan olisi uskonut, että kukaan mun lukijoista tulisi mua vastaan ja uskaltautua tulla mun juttusille. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä miettiä mitä tuollaisessa tilanteessa tekisin tai edes sanoisin. Aivan ihanaa! Harmittaa näin jälkeenpäin, etten jäänyt siihen pidemmäksi aikaa juttelemaan sillä lukijani luultavasti tietävät mitä tein eilen tai mitä ostin kuukausi sitten, mutta heistä en itse tiedä juuri ollenkaan. Sinä ihana lukija siellä, teit mun sunnuntai päivästä unohtumattoman. Kiitos siitä sulle! Hassua kyllä miten tuntematon ihminen voikaan saada näin hyvälle tuulelle. Hymyilin taukoomatta tätä tekstiä kirjoittaessani, oijjettä. :')

Olette ihania!  


2 kommenttia:

  1. mistä nuo hanskat on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista, unohdin kirjoittaa ne tuonne kokonaan!
      Ne on siis ostettu H&M:stä vuosi sitten! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi