16. marraskuuta 2012

Favourites


Lokakuussa lanseerattu Gina Tricotin ensimmäinen kenkämallisto oli mulle iso yllätys. Olin siitä niin innoissani ja kengät ovat ylittäneet odotukseni. Oon ihaillu näitä useasti Gina Tricotin nettikaupassa ja sain tänään vasta työkaverilta kuulla, että Hämeenkadun Ginaan olisi muutama kenkä tullut jo myyntiin. ''Mitä, hääh, oikeesti?'' Mun on kyllä pakko käydä kokeilemassa miltä nämä ihanuudet näyttävät livenä. Palava halu saada itselleni jokin näistä upeuksista.
Lisää kenkämalliston herkkuja löydät täältä! ;)


6 kommenttia:

  1. Mulla oli kyllä ihan sama reaktio, muutaman kirosanan kera xD

    Ihanat kengät ja hinnatkin ovat ei-niin-korkeat-kuin-olettaisi. Ainoa mikä mietityttää on niiden istuvuus, sillä nyt minulla on semmoinen kuvitelma että Ginan kengät tulevat muistuttamaan mukavuudeltaan H&M:n jalkineita, jotka taas ovat tunnettuja rakkojen aihuttajia. Ainakin minun tapauksissa ;| Mut eihän sitä koskaan tiedä ennenkuin kokeilee!

    Alexandra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinnat on munkin mielestä sopivaa luokkaa, ettei ihan överi hintoja. :) Istuvuus muakin mietityttää, joten pitänee sovittaa niitä ensin jalkaan;) Joo H&M:n kengät useimmiten tuottaa tuskaa, joten sama täällä.

      Ps. En viittiny siihen sun aijempaan viestiin vastata kun haluan pitää mun asuinalueen/kotiosoitteen yksityisenä:) Mutta vastaanpa nyt tähän, että juu asustelen vielä täällä ihanassa upeessa talossa! Ja mitä niihin opiskeluihin tulee, niin en päässy kouluun. Työmyyränä toimin Kauppahallin ja Ginan välillä tällähetkellä. :D Mulla oli 3 pistettä vaille päästä Tampereen Yliopistoon sitä kauppatiedettä lukemaan. Ens vuonna paremmalla onnella! Mulla on onneks siitä valmennuskurrsista takuu, joten keväällä saan sen onneksi ilmaseks. :)

      Poista
    2. Ja nerouteni iskee jälleen. Anteeksi kamalasti, poista vaan se edellinen viestini tarvittaessa ;< Miten mä en ikinä näe sua, lukuunottamatta muutaman kerran bussipysäkillä? Näen äitisi aika usein DUOssa :))

      Voi eeikä, so close! Mut sepä tarkoittaa että ens vuonna pääset sataprosenttisesti. Onnea lukemisen ja töiden kanssa :D

      Poista
    3. Hahaha, ei se haittaa;) Kiitos siitä viestistä!

      En mäkään kyllä sua! Kumma juttu:D

      Meidän äiti asioi siellä aika usein, kun se käy töiden jälkeen usein tukussa ja sieltä Duoon toisille ostoksille. :D Kauheesti aina kannettavaa, joita mä joudun aina välillä roudaan! Hullua. :D

      No kieltämättä ketutti ihan jumalattomasti, että pakostikkin puristin pari kyyneltä. No toivotaan, täytyy alkaa penkoa noita kirjoja nyt tuolta kaapin pohjalta ja motivoitua tähän hommaan sata prosenttisesti. Voi kiitos sulle! Ja samoin <3

      Poista
  2. Ihania kenkiä nää onkin! Mä löysin sun blogin sattumalta muutama päivä sitten, ja sait musta heti vakituisen lukijan. Ihastuin tähän heti! Ensinnäkin tykkään shoppailla Gina Tricotissa joten sun asuja yms on tosi kiva katsoa ja inspiroitua niistä, ja sä kirjotat tosi kivasti:) Ja sä oot tosi kaunis:) Joten, kiitos tästä blogista, toivottavasti sen kirjoittaminen on susta yhtä kivaa kuin musta sen lukeminen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykästyit! Vitsit noihin sun kehuihin on hirmu vaikea vastata, huh! Kiitos aivan kauheasti <3 Uusia lukijoita on aina ihana saada! Hyvä, että joitakin mun plörinät kiinnostaa;)

      Kyllä, tän kirjoittaminen on aivan mahtavaa. Saan olla rohkeasti oma itseni, jaada omia ajatuksiani, päivittää tätä ihanaa päiväkirjaa ja tietenkin inspiroida muita!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi