5. marraskuuta 2012

Anniversary


My sunday outfit

housut Only / kauluspaita Oneway / jakku Zara / takki H&M / kengät Skopunkten / laukku DKNY / kello Michael Kors

Vietettiin Timpan kanssa okein ihana sunnuntai päivä Helsingissä. Lähdettiin jo aamulla aikasin, jotta kerkisimme myös kaupungissä pyörähtämään. Jätimme auton Timon isoveljen Vun ja hänen tyttöystävänsä asunnon parkkipaikoille, sillä kokemusta on Helsingin parkkimaksuista ja sen voin sanoa, että hui mitä ryöstöä. Yksi tunti vie kukkarosta neljä euroa. Neljä tuntia on jo 16 euroa! Tampereella tolla rahalla saa jättää auton samaan paikkaan vaikka seuraavaan päivään asti. Pääkaupunkiseutua, tiedetään kyllä. Käytiin samalla moikkaamassa heitä ja Vu oli tehnyt meille ihanaa ruokaa! Lainattiin Timon kanssa Vun ja hänen tyttöystävänsä matkakortteja, joilla päästiin kätevästi ja halvalla Helsinkiin ja takaisin, ilman että joutuisimme maksamaan mitään parkkimaksuja kuudesta tunnista. 

Olin aluksi niin innoissani, sillä pitkän harkinnan jälkeen olin päättänyt, että nyt aijon mun kauan haluamani Louis Vuittonin hankkia ja samalla napata lämpimän Mulberryn kaulahuivin mukaani, joka onkin roikkunut mun ostoslistalla ties kuinka kauan. Myöhäisen oivalluksen jälkeen tajusinkin, että nämä kaksi liikettä ovatkin sunnuntaisin suljettuina. Tyhmästä päästä kärsii todellakin koko ruumis! No, ei mua onneksi harmittanut kauaa, sillä Zara, toinen rakkauteni heti Timon jälkeen, oli siellä ihan vieressä lohduttamassa mua oikeeseen aikaan. Tein itse täydellisiä pikkuostoksia siellä sekä Mangossa. Ostospostauksen teen teille heti, kun saan ne kuvattua;) Uusia talvikenkiä yritin kovasti myls metsästää, mutta tuloksetta. Olin suorastaan aika pettynyt tarjontaan. Ystäväni oli muuten tehnyt mahtavan kenkälöydön Putiikki Rannalta liikkeestä, joten täytyypä käydä kurkkaamassa, jospa sieltä löytyisi mullekkin jotkut uudet ihanat kengät talveksi. 

Puhuttiin Timpan kanssa meidän menneistä ja ihanista hetkistä, sekä vähän tulevastakin, mikä on mun mielestä tärkeää. Meillä oli aivan huippu hauskaa ja nautittiin meidän pikku reissusta ja otettiin siitä tietenkin kaikki ilo irti. Timo on oikeasti maailman parasta shoppailuseuraa! Onneksi oon löytäny tälläsen miehen, joka jaksaa kierrellä kaupoissa enemmän kuin viisitoista minuuttia. Luojan kiitos! 

Tietenkin piti syömässäkin käydä ja pohdittiin, että pitäiskö meidän nyt törsätä kaikki rahamme tasokkaaseen ravintolaan vai mennä mielummin mun lempparipaikkaan Vapiaanoon syömään. Päädyimme Vapiaanoon, sillä kovasti sen ruuista oon hehkuttanu ja kehunu, joten Timokin halusi päästä niitä maistamaan. Olin sitä niin ikävöinyt. Otin itse pastaa, mikä on mun lempparia Vapianossa ja Timo päätti sensijaan maistaa pizzaa, joka osoittautu yllättävän herkulliseksi! Delicious. 


Meillä oli niin kivaa, että lähdettiin vasta yhdeksältä illalla ajamaan takaisin kotiin päin. Tie oli niin sumuinen, ettei eteensä nähnyt millään! Hyvä, jos edessä olevan auton näki. Mua pelotti ihan sairaasti, koska mun päässäni liikkui ja kummitteli kaikenmaailman hirvitapaturmat. Puristin penkit melkein hajalle. Tästä syystä keksittiin lyhyet sanat vaaran sattuessa, jolla pystyttiin varoittamaan toisiamme. Mietittiin sopivaa sanaa, jos tarvitsisi autoa hidastaa hieman tai jos tiellä olisi jokin otus. Heitin tähän sanan KÄPY. Suuremmalle vaaralle, keksi Timo loistokkaan sanan EEMELI. :'D Välillä, kun kuuntelen juttujamme nauran ihan vain sille kuinka tyhmiä me ollaan. :') Oivoi...
Ei sitä kyllä oikeasti ikinä tiedä jos jotain olisi voinut sattua ja onneksi sentään siihen varauduttiin. 


Love you


10 kommenttia:

  1. Hyvä tietää että Vuitton on sunnuntaisin kiinni kun itsekkin pitäis käydä siellä ostamassa itelleni vähän joululahjoja :D Tosi kiva blogi ja tykkään sun tyylistä paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oispa joku kertonu mullekki! :D Ollaan pian onnelliset omistajat;) Voi kiitos! Piristitpäs mun päivää:')

      Poista
  2. Voih nää kuvat teistä kahdesta on aina niin söpöjä! Kunpa mä saisin kans ton oman kullan ottaa musta kuvia taikka edes tollaisiin yhteiskuviin. Sitä päivää saan odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha, voi että, kiitos Caro <3 No ei toi Timokaan mikään helppo tapaus ollu! Mutta onneks se on alkanu tottuun tohon mun kuvaajana olemiseen :'D Lahjot sitä vähän, niin kyllä se siitä lähtee;)

      Poista
    2. Kyllä mä sen pari kertaa oon saanut lahjottua, mutta ongelma onkin, että se ei OIKEASTI osaa ottaa kuvia. :D

      Poista
    3. Sun täytyy opettaa! Ei noi pojat mistään mitään tiedä!!:'D Näytät sille vaikka netistä, esimerkiks Kenzan kuvia, niin varmasti tajuaa jutun pointin. (niin mä ainakin tein xD)

      Poista
  3. Mikäs Vuiska ja Mulberry oli mielessä? ;)

    Kyllähän sitä ajatuksissaan keksii vaikka mitä sanoja, mutta auta armias, kun se hirvi oikeasti hyppää tielle, niin suusta lähtee kovaa ja korkealta "JARRUTA!!!". =D Tämä on koettu. Mies sattui juuri vilkaisemaan alas, kun tuo sarvipäinen otus loikkasi auton eteen. Onneksi oli nopeat refleksit.
    Teidän hömpät kuulostaa tutulta. Välillä nauretaan miehen kanssa omille jutuillemme kuin viimeistä päivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahden vaiheilla, neverfullin mm monogrammina tai damier canvasilla ja talvelle aattelin napata sen perinteisen check scarfin;) Hahaha eikä! No voin vaan kuvitella! :D Herranen aika, onneks ei käyny pahemmin:) On se kyllä ihanaa, kun hassuja juttuja riittää, saa aina muhkeat naurut jälkeenpäin;)

      Poista
  4. Toi valkoinen takki on aivan mahtava! Ei sattumoisin oo tän vuoden mallistoa..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos;) mulla on toinen samantapanen, mutta paljon elegantinpi! Valitettavasti kuvassa olevan takin oon hankkinu pari vuotta sitten:)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi