28. marraskuuta 2012

Abso-fucking-lutely!

Moikka ihanat! :)

Ärsyttää aivan hulluna ensinnäkin se, että tuolla ulkona on aina aivan pilkkopimeää juuri silloin, kun minä rantaudun töistä kotiin. Ei siinä mitään kunnollisia asukuviakaan teillekkään oikein pysty nappaamaan. Tässä on alettu kevättä kaipailemaan oikein kunnolla!

Vietän usein päiväni ilman meikkiä ja hiukset nutturalla, joten näillä eväillä olen nämäkin pari viimeistä viikkoa pyöräyttänyt. Salillakin on tultu kovasti treenattua ja jumppatunneilla hikoiltua! Liikuntakeskus Gogo:n kanssa tuli meille vuosi täyteen ja tätä tyytyväisyyden määrää en voi kuvailla. Yksinkertaisesti, olen todella tyytyväinen! Sain muuten Hermiassa liittyneenä asiakkaana antaa 12päivää ilmaista treenailua Gogolla, kaikilla herkuilla, jonka Timppa nappasi heti itselleen. Musta on ihana treenata tuollaisen urheiluhullun kanssa, sillä saan siitä itse niin paljon lisää motivaatiota, vaikka mielestäni tarpeeksi motivoitunut jo olenkin. :)

Timppa toi viimeviikolla mun ihanat Zaran maastonvihreät housut vihdoin takaisin uudella vetoketjulla! Kauan näitä olen odotellut ja vihdoin pääsivät takaisin mun käyttööni. Innostuin samalla siivoamaan mun vaatekaapin ja vaatehuoneen, josta lensi taas hiukan vaatteita varastoon Kirpparille vietäväksi. Pitäisi varmaan pian varata pöytä sieltä Radiokrippikseltä, jotta saisin nämä pois silmieni edestä? :)

Jugissa käytiin tyttöjen kanssa ensimmäistä kertaa eilen ja oi että kuinka ihanaa, että Tampereen Koskikeskukseen on eksynyt noin ihana pieni jäätelöbaari. Olin aivan haltioissani siitä, että jäätelön ja herkulliset lisukkeet sai itse annostella kippoon ja tehdä siitä juuri omanlaisen. Jugi riensi samantien toplistani kärkeen!

Loppuun vielä Sinkkuelämä-sarjan hoilotusta, jota voisin jatkaa aamuun asti. Aloitin tuotantokaudet alusta, taas! En varmaan ikinä kyllästy niihin ja voisin oikeasti valehtelematta katsoa niitä päivät pitkät taukoomatta. Kohta on toinen tuotantokausi katsottu ja pian siirryn jo kolmanteen. Näin vietän mun illat treenien jälkeen, Timo tosin ei kovasti tästä mun touhusta tykkää. :D

Yritän tässä kovasti laittaa niitä teidän toivepostauksia tänne, joten malttia kaipailen! :) Kauniita unia ihanat! 


2 kommenttia:

  1. Jugi on niin hyvää, mutta oli se kyllä kallistakin!!:) hah ja jep täällä kans ärsyttää tuo pimeys, vaikka mun kuvat on kyllä muutenkin vähän diipadaapa laatua:Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Toivotaan, että ne ei tosta nosta noita hintoja liiallisuuksiin! Oli kyllä niin herkullista. :) No masentaa suorastaan, riennän aina jumpalle, koska muuten jäisin kotiin nukkuun monen tunnin päiväunia. Tää syys-talviaika on niin petollinen, tekee mieli vaan herkutella ja löhöillä, ihan kamalaa! :D No eikä ole, ihania ne on. ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi