25. lokakuuta 2012

Weakness for jackets


jakku ja housut Gina Tricot / paita Mango / kaulus H&M / kengät nelly.com

Hyrrrr!! Tuollahan alkaa oikeasti olla jo talvi! Lunta sataa ja miinuksen puolella ollaan. Pientä kuvaussessiota tänäänkin ja päätin laittaa ensimmäistä kertaa kuvassa olevan harmaan jakun päälle, jota en ole käyttänyt vielä kertaakaan, vaikka ostin sen jo viime syksynä. Rakastuin siihen heti! Muttei sitä ole vaan yksinkertaisesti tultu puettua! :D Mikä mua vaivaa? Mulla on kyllä niin paljon jakkuja, (oikeasti!!) etten tiedä mitä mä teen tälle mun heikkoudelle jakkuja kohtaan. Niitä on varmaan kertynyt noin kaksikymmentä, eriväreissä ja erimalleissa. I just simply love them. Tästä voisi tehdä vaikka oman postauksen! :D
Nyt mä tän jakun sieltä muiden seasta kaivoin, sillä turhaanko mä siitä 50€ maksoin? 
Well there's a guestion for me. 

Huomenna olisi vaihteeksi tiedossa mukava 11 tunnin työputki. Äitin kahvilassa aamussa ja Gina Tricotilla illassa. Itseppähän tätä halusin, eikä mulla kyllä oo valittamista, sillä on se helppo hymyillä palkkapäivänä. :)


2 kommenttia:

  1. Ooooi vitsit miten ihanat kengät!!<3 Taisin juuri rakastua niihin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Anniina;) noissa on vaan se huono puoli, että mulla kertyy niin paljon pituutta lisää! Oon noin 187cm noiden korkojen kanssa:'D

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi