17. lokakuuta 2012

Oops!

Ihana työpäivä takana pitkäastä aikaa Gina Tricotilla! Töiden jälkeen kävin vielä hameenkadun vaatekaupat läpi ja mun piti oikeesti vain ''katsella'' pikaisesti ja lähteä siitä suoraan kotiin leffan ääreen. Toisin kuitenkin kävi, jäin sinne yksinkertaisesti shoppailemaan ja mukaan tarttu ties mitä! Hupsista.

Tää tulee olemaan mun ikuinen ongelma.
  
Ihania löytöjä kuitenkin tein! Varsinkin tuo H&M:n villapusero, joka loppui sanoisinko hetkessä. Hanskoja olin ihaillut jo alkuviikosta ja kun olin menossa seuraavana päivänä niitä ostamaan, ne olivatkin loppu. Alettiin siinä sitten soittelemaan ympäri Tamperetta, eikä oiskos niitä enään missään H&M:ssä jäljellä. Tänään kuitenkin siellä H&M:ssä aktiivisesti katsellessani löysin vihoviimeiset sieltä nahkahanskojen seasta ja mietin innoissani löytöäni ihaillen, että voi juku mikä tuuri!
Gina Tricotin koruja taas ei koskaan voi olla liikaa. Retkahdin ostamaan tuollaisen kaulus tyylisen kaulakorun taas ja vieläpä super halvalla. Noi korut tuppaa loppuun niin nopeesti, kun ne tulevat alennukseen, joten mä ehdin onneksi napata mun omat favouritit sieltä joukosta.  


Pink shirt 10€, sweater 14,95€ H&M 




Brassieres 14,95€ H&M


Necklaces -75% Gina Tricot


Leather gloves 24,95€ H&M


Purple rain lipstick 6,95€ Gina Tricot


2 kommenttia:

  1. Oon ihmetelly noita kaulus-koruja koko syksyn vaatekaupoissa ja miettiny että on kyllä ihmeellisen mallisia koruja, että kuka tollasen haluaa, ja vasta täältä sun blogista tajusin että sehän kuuluu laittaa juuri "kaulukseksi" tuohon paidan päälle! :D Ei ole kun vähän hölmö olo.. :D Kiitos tästä selvennyksestä, nyt kun tajusin tän niin on varmaan pakko hankkia itellekkin tollanen kun näyttää niin kivalta sun asu-kuvissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä! :') Mukavaa, että tästä blogista oli jollekkin jotain hyötyä. Noi kaulukset on kyllä vieny mun sydämmen! Ei tarvi esim. aina ostaa uutta paitaa, kun asun voi luoda uuteen uskoon juurikin tuollaisella kauluksella ja muilla koruilla. ;) Eikun vaan omaa kaulusta hankkimaan!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi