7. lokakuuta 2012

Crossfit training


Käytiin tänään Timpan kanssa kokeilemassa aitoa Crossfittiä! Crossfit Tampere sijaitsee hatanpäällä, lokomonkadulla. Sunnuntaisin siellä on avoimet ovet, jos haluat mennä kokeilemaan millaista rääkkäystä se oikeasti on. Siis se jos mikä on kovaa treeniä, suosittelen! Gogolla oon kokeillut tätä, muttei se ollut ihan niin rankkaa mitä tänään päästiin kokemaan. Jos Crossfit kiinnostaa ja haluaisit itse päästä kokeilemaan niin tässäpä teille linkki klikattavaksi. :)

Itse tykkään kyllä enemmän Gogon tarjoamista Les Millsin jumppatunneista, joihin olen jo niin pahasti koukussa ja salilla käymisestä, mutta oli tämä aivan ihanaa ja mukavaa vaihtelua. Aluksi mulla oli kauhea hinku päästä tätä koittamaan ja harkitsinkin jo pienen hetken Crossfitin aloittamista. Ei se kuitenkaan ole ihan mun juttuni, sopii kyllä paljon paremmin Timpalle, joka haluaa tätä tuhat kertaa enemmän kuin minä. Ehkä voisinkin innostua? Never know. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi