24. lokakuuta 2012

Back in business


nahkatakki, karvaliivi ja paita H&M / housut Cubus / kengät Dinsko / laukku DKNY / kello Michael Kors

Saatiin pitkästä aikaa otettua oikein kunnon asukuvia ja vieläpä mun upouudella järjestelmäkameralla sekä linssillä. Lahjoin Timon tähän hommaan, jolle opetin perusalkeet ja tietty tietynlaiset tyylit miten halusin kuvieni oltavan. Voin ylpeänä kertoa, että yllättävän tyytyväinen olin näihin vaikka yleensä en ole tyytyväinen mihinkään Timon ottamaan kuvaan. Suurin syy tähän on se, että vanhassa järjestelmäkamerassani ei ollut kuvanvakainta, mikä tarkoittaa sitä, että siinä ei ollut kuvien tärähtelyn vaimentavaa ominaisuutta. Tästä syystä, melkein jokainen Timon ottama kuva oli liikahtanut, enkä ikinä saanut niitä haluamiani asukuvia tänne.
Nämä huolet ovat onneksi nyt ohi ja bloggaaminen maistuu nyt entistäkin paremmalle.

Oikein ihanaa iltaa kaikille ja muistakaa jättää kommenttia tai postausehdotuksia! ;) 


10 kommenttia:

  1. ihana!! mäkin etin nyt karvaliiviä, jonka sais puettuu noin takin päälle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunotar <3 Ostin ton viimevuonna H&M:ltä ja sama liivi tuli hankittua valkosenakin. ;)

      Poista
    2. Mullakin on viimevuonna ostettu karvis by H&M. oon vaan isontunut että jäänyt pieneksi. nyyh :D

      Poista
    3. Äläs nyt viitti! H&M:ssä ja Ginassa oon nähny söpöjä karvaliivejä, muttei ne voita Zaran omaa ihanaa yksilöä, jonka bongasin viime hesareissulla. En tiedä onko niitä enään, mutta toivotaan, että on. :)

      Poista
  2. Mä oon jo kyllästynyt omaan karvaliiviini, mutta ehkä kotiutan palkan tullen uuden ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän meillä naisilla on yleensä tapana ;D Eikun vaan uutta tilalle;)

      Poista
  3. Monaaaa, oot ihana! <3

    p.s tykkään noist kengistä:) ja laukustakin! ja susta

    t. SANNI

    p.p.s ikävä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olet ihana <3 Mullakin kauhea ikävä sua! Ei keretty edes näkeen ennen sun muuttoa:( Oon kyllä tässä lähiaikoina tulossa sinnepäin niin yritetään edes silloin nähdä;) miss u!

      Poista
    2. Joo! Lupaa ilmotella mulle sit!:)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi