15. syyskuuta 2012

The first twenty years are the longest half of your life

Kauan odotettu viikonloppu koitti ja oli aika juhlia mun kakskymppisiä. Juhlimme kyllä oikein vuoden edestä ja aamulla oli kyllä semmonen olo, että mietin jo absolutiksi ryhtymistä. Juhlin aikalailla samaan tapaan kuin viimevuonna, mutta hieman isommin. Kerran sitä kaksikymmentä täytetään? :D Kutsuin ystäväviäni ensin meille aloittelemaan, syötiin mun äitini tekemää ihanaa pestopastaa ja uunituoreita herkullisia piirakoita. Kakkuni tilattiin Kauppahllin Pullapuoti Wileniukselta, sillä äitini ei millään jaksanut tänä vuonna valtavan kokoista kakkua mulle leipoa niinkuin viimevuonna. Illaksi olin varannut pöydän koko poppoolle Fat Ladystä, jonon ohituksineen, narikoineen ja saatiin vähän kuplivaa synttäreitteni kunniaksi! ;) 


The birthday girl 
mekko Nelly.com / kengät Bianco / kaulakoru Seppälä


Sain poikaystävältäni mitä ihanimman synttärilahjan, Michael Korssin kellon! Kullalla varustettu ja tietenkin mun kauan ihailemaani oversized yksilöä. Leukani loksahti varpaisiin asti ja teki mieli kiljua niin, että varmasti herättäisin joka ikisen naapurini. You made me more than happy, love you darling! (kellosta teen oman postauksen ;))

Making my wish...


Meitä oli noin kaksikymmentä meillä juhlimassa tätä vanhusta ja onnekseni ei meidän ihanat naapurit valittaneet musiikin kovasta soitosta. Juomia oltiin ostettu laivalta loppukesästä ja ne tyhjenivät melkeinpä samantien, jopa kokonainen absentti pullo! Se on ylivoimaisesti vahvin ja petollisin juoma mitä tiedän. Kokeilkaa ja koetkaa! 

Äitini oli kotona katselemassa omia lemppari sarjojaan omassa huoneessaan ja kävi vähän väliä meitä kiusaamassa alakerrassa. Äitini piti aluksi lähteä ulos ystäviensä kanssa, mutta laiskurina hän päätti jäädä kotiin kuuntelemaan meidän riehumista. Pian ystäväni yllyttivät hänet juomaan yhdet shotit itse synttärisankarin kanssa ja ei siinä kauan mennyt, kun meillä molemmilla oli mitä vahvimmat shotit kädessä, eli kurkusta alas vain. Itsellä oli mitä rumin irvistys naamalla, Äitini puolestaan kehuskeli tätä erittäin hyväksi kuin mikäkin masteri eikä hänen ilmeensä värähtänyt ollenkaan. Äitini juo todella harvoin, (yrittäjänainen) mikä sai mut yllättymään. Valkoviinin ja punaviinin ystävä pieksi minut ystävieni edessä kuusi-nolla! Olen luuseri, tiedän. 

Mulla oli aivan mielettömän hauskaa, enkä olisi halunnut millään illan loppuvan. Rakastan mun nuppusia ylikaiken, kiitos niille ihanille jotka teki mun päivästä ihanan! Tosin seuraavana päivänä jalkani olivat turvonneet niin, että käveleminen teki niin kipeää. Tanssiminen on niin mun juttu, etten mä baarissa muuta teekkään, korkkarini eivät kiittäneet myöskään seuraavana päivänä. Aamulla tai sainoisinko päivällä olin niin väsynyt, etten mä muuta tehnytkään, kun löhöillyt. Tässä sitä huomaa, että vanhetessa tämä palautuminen vie kyllä huomattavasti paljon enemmän aikaa, kuin silloin 18 vuotiaana! :D 


4 kommenttia:

  1. Jos kiinnostaa laadukkaat hiutenpidennykset niin kannattaa kattoo tuolta ! Ei voi kyllä kuin kehua ! Ite oon tilannu monta kertaa ja aina ne yhtä ihanat ollu ! :) http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1767445

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, mutta omistan jo hiustenpidennykset :) Tuli viime vuonna tilattua tuolta Rapunzel of Swedenin nettisivuilta ja ei oo ollu valittamista! Pysyny mulla hyvässä kunnossa :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Miksen yhtään tajunnu että oot tampereelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Salla!:) Hahaha, ei sitä kaikkea aina voi tajuta. Mulla lukee se tossa tiedoissa kyllä, oot varmaan sen onnistunu sivuuttaan ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi