12. syyskuuta 2012

Shop till you drop

Vietettiin Kikin ja Main kanssa ihana päivä Helsingissä. Meidän piti lähteä jo Tiistaina synttäreitteni kunniaksi, mutta ajankohta ei sopinut tytöille, joten siirrettiin se tälle keskiviiko päivälle. Shoppailtiin aamusta asti ja käytiin syömässä ihana lounas Vapianossa. Vakiopaikkamme! Pidettiin oikea tyttöjen hemmottelupäivä. Käytiin myös katsomassa Lousin Vuittonin liikkeessä alustavasti mulle uutta laukkua, jonka mun piti ostaa 20-vuotis synttärilahjaks itselleni. Valinnanvaikeuden iskettyä, pitkittyy tämän hankinnan ostaminen, muttei se haittaa. Päätin antaa itselleni miettimisaikaa, sillä laukun hinta ei kyllä ole mikään pieni ja suurten ostosten kohdalla toimin harkiten;) Niitä ihailessani iski kauhea kuume, johon olen jäänyt nyt pahasti koukkuun! 

Helsingistä tehdyt ostokset part tuhat;)


ZARA






Gina Tricot 


Bianco


H&M




4 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! Especially love that your second Zara top! ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you beauty <3 Todellakin hintansa arvoinen!

      Poista
  2. Kauheen kiva taas lukee näitä sun päivityksiä kun luulin jo että lopetit kokonaan tän blogin pitämisen, mikä olis ollu sääli kun tää on yks mun lempiblogeista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt sentään! Mulla aina tuppaa oleen niin paljon tekemistä ja tuntuu, että toi aika on mua vastaan! Jos saisin päättää niin päivässä olis ehdottomasti enemmän tunteja! :D Voi ihana kuulla! Tommoset kommentit piristää aina mieltä:)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi