19. syyskuuta 2012

Liukuvärjäys





takki H&M / neule Zara / housut ja kaulahuivi Gina Tricot / kengät Bianco /  kello Michael Kors 

Jos pelästyitte pissankeltaisia hiuksiani, niin ei hätää, ne eivät onneksi ole enään tuon näköiset.
Olin tänään poikaystäväni asiakkaana hänen koulussaan ja päätettiin tehdä mulle liukuvärjäys, jota olin kovasti halunnut jo pitkään. Näin jälkeenpäin kun mietin, niin helvetinmoisen tyhmän päätöksen tein näin kovasti hiuksia kasvattavana tyyppinä. En mä aluksi tajunnut, että hiukseni saattaisivat joutua niin pahaan jamaan, eikä se Timperoone paljoa siinä varoitellut. Värjättiin mun tukkaa muistaakseni kolme kertaa, eikä tullut sellasia mitä haluttiin. Lähdin koululta tämän näköisenä töihin ja pakko sanoa, että kadutti kyllä ihan sairaasti töissä ollessani. Mietin, että miksi ihmeessä mä lähdin liukuvärjäämään mun hiuksia. Paluuta ei tietenkään ollut ja pakotin Timon ostamaan jonkun värin, jotta saataisiin mut tyytyväiseksi ja paremmalle mielelle. Menin töiden jälkeen suoraan Timolle ja hänen taikatemppujensa ansiosta lopputuloksesta tuli yllättävän hyvä! Eikä mua kaduttanut tämä päätös sen jälkeen niin paljon kuin alussa. Saatiin tota keltaisuutta pois, kun laitettiin ruskeeta päälle ja väri näyttää nyt paljon mielyttävämmältä. Jouduttiin kyllä leikkaamaan mun hiuksia hieman kerroksittain, jotta saatiin niitä huonoja sieltä pois. Kookosöljyä ja paljon hiuksiin jätettävää hoitoainetta, niin eiköhän näillä eväillä saada hiukset takaisin kuntoon. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi