11. syyskuuta 2012

11.9.1992






Happy Birthday to me, happy birthday toooooooo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Hei apua, voitteko kuvitella, olen nyt 20-vuotias vanhus! Mun korvaan se kuulostaa aivan liian isolta numerolta. Olen elänyt kaksikymmentä vuotta elämästäni. Auttakaa ikäkriisissä olevaa. Ei voi olla totta. En usko tähän, en sitten millään! Vuoden aikana olen kyllä kasvanut todella paljon ihmisenä ja oppinut elämässä yhtä sun toista, kokenut ylä- seka alamäkiä, löytänyt rakkauden, saanut unelmieni työpaikan ja polttanut rahaa entistä enemmän vaatteisiin.

Mun synttäripäivänä, tiistaina menin äitiä tuuraamaan kahvilaamme Vestaan. Onnitteluja ja kukkakimppuja sain valtavan määrän päivän aikana. Olin niin otettu ja tietysti iloinen tästä! Sain kukkakimppuja suurimmaksi osaksi kauppahallin väeltä, mikä oli heiltä aivan ihana ele. Äitiltäni ja tietysti ihanalta poikaystävältäni, veljeni sen sijaan kiusoitteli uusista kasvorypyistäni. :D

Illalla vietettiin ihana synttäri leffailta Timpan kanssa kahdestaan Ben & Jerry's jäätelön kera. He made my day. Tiistaina oli paha lähteä kakskymppisiä viettämään, kun kaikilla on koulua ja töitä, joten olen järjestämässä isot kekkerit viikonloppuna.

We are going to party as big as number 20! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi