26. heinäkuuta 2012

Lahti, I have been missing you

Oli aivan ihanaa päästä taas pitkästä aikaa rakkaimpien lapsuudenystävien ja muiden ihanien ihmisten ympärille. Mun kullannupulla, Lindalla, oli synttäriviikonloppu tulossa, joten pakkohan mun oli sinne häntä juhlimaan päästävä. Samalle viikolle olin bookannut kaikkea muutakin menoa, joten päätin lähteä jo keskiviikkona Lahteen, jotta saataisiin tätä ikävää hieman lievennettyä.

Keskiviikko meni Lindan kanssa rentoutuen ja ulkona satoi muutenkin niin kamalasti, että päätettiin jäädä sisälle puheripuliemme kanssa. Juttelemme melkein joka päivä puhelimessa, mutta silti sitä juttua vaan riittää, eikä se meinaa kyllä koskaan loppua. Torstaina herättiin todella aikasin ja lähdettiin Lindan kanssa ensin vähän shoppailemaan Lahden uuteen kauppakeskukseen Karismaan, jossa tein kieltämättä aika pommit ostokset;) ja ostamaan kaikkia tarvikkeita synttäriperjantaita varten. Olin oikein hyvä apuri tässä ja saatiin oikein hyvät synttärimuonat ostettua;)


Keskustassakin kierreltiin ja siellä lähistöllä sijaitsi lävistysliike, jossa otin napakorun ihan hetken mielijohteesta. Linda oli suurena syyllisenä tekijänä tässä, sillä hän pisti minut tekemään sen ja huijasi vielä ettei se sattuisi ollenkaan. Riippuu varmasti ihan ihmisestä, mutta kyllä se kirpas ja paljon! Hauska video clippikin saatiin, jolle olen nauranut mahakippurassa joka ikinen kerta. Tulipahan nyt sekin koettua. :D 





With my girl Rita








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi