16. heinäkuuta 2012

KIRPPUTORI

Hellurei ihanat lukijat. Mua kyllä hävettää tulla tänne enään kirjotteleen, kun musta ei ikinä kuulu mitään. Tuntuu, ettei mulla riitä aika enään? Pakko alkaa tsemppaamaan, pakko, pakko, pakko, sillä muuten tää mun blogin pitäminen on ihan turhaa! 

Itse otsikkoon! Laitettiin tänään Timpan kanssa tavaroita myyntiin Radiokirppikselle. Tavarat löytyy pöydästä numero 43 ja ovat siellä lauantaihin asti, joten käykääpä kurkkaamassa paikanpäällä mitä sieltä löytyy. Laitettiin sinne enimmäkseen mun ja Timon vaatteita ja kenkiä, mutta seasta löytyy myös mamman ja veikan vaatteita. Ollaan nyt ahkerasti kerätty rahaa, jotta päästäis täältä Suomesta edes hetkeks pois. Ihan sama minne, sillä mä en enään jaksa tätä masentavaa ilmaa. Äitikin pistää meidän kahvilan kahdeksi viikoksi kiinni, niin päästään koko perhe jonnekkin pienelle reissulle. Maltan tuskin odottaa! 

Tässä vähän kuvaa meidän pöydästä. Huomaatte varmaan ihan ensimäine, että meillä on paha kenkäfetissi.
Kenkiä tulee ainakin huomenna lisää, kun saatiin ne tuolta varastosta nyt vihdoin kaivettua. Täyttöä tulee myös varmasti! Mä lähden tästä nyt gogolle vähän purkaan tätä mun stressaantuneisuutta, kun tuntuu, että pää räjähtää kohta:D Oikein ihanaa sateista maanantaita ja mä palaan teihin mahdollisimman pian. 

STAY TUNED! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi