15. kesäkuuta 2012

Maxi dress

Pääsykokeet ovat nyt ohi ja mulla on taas elämä. :D Tuo kokeisiin pänttääminen vie kyllä niin paljon voimaa, aikaa ja hikeä. Tuntuu, ettei mulla ole ollut sosiaalista elämää juuri ollenkaan. Onneksi nyt voi heittää kauppatieteen pääsykoekirjat sinne hyllyn nurkkaan ja nauttia tästä kesästä. Nyt sitten odotellaan jännittyneenä, että miten mun nyt käy! 

Tänään minä ja ihana uusi JC:n maksimekkoni tallustelimme töihin Kauppahalliin, jossa mua odotti suloisia ruusuja! En edes muistanut, että mulla on ''nimpparit''. Kalenterissahan on oikeasti 15. päivänä Moona nimisillä nimpparit, multa vaan on miinustettu yksi O:kirjain sieltä pois. :D On se kyllä ihanaa, että läheisimmät muistaa ja jaksaa piristää pienillä asioilla;) Olin aivan yllättynyt ja tietenkin iloinen.  






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi