17. kesäkuuta 2012

Do it like a dude

Ikioman aurinkotuoli, vihdoin! Tärkeä väline lempiharrastukseeni, Ikeasta alennuksesta 79€ ja kokosin sen IHAN itse. Ikean huonekaluja ei kyllä ole vaikea koota, joten ei ole kyllä pajon leveilemisen aihetta. :D Mua on aina kiinnostanut tehdä kaikkea tälläisia ns. ''äijämäisiä'' juttuja. Esimerkiksi ylä-asteella odotin aina innolla puukässä tunteja, Mulla on vieläkin meidän iskällä mun pienillä kätösillä tehty linnunpönttö, josta olin aivan hurjan ylpeä sen saatuani valmiiksi.

Mutta nyt takaisin aurinkotuoliini. Toivotaan, että nämä ihanat kelit nyt suosii, jotta tämä kapistus pääsee tehokkaaseen käyttöön. Ikeassa ei tosin ollut super laajaa valikoimaa aurinkotuoleista, mutta tämä oli mielestäni hienoin ja yksinkertaisin;) Sopii muutenkin meidän takapihan sisustukseen, joka on nyt aivan älyttömän ihana! Äiti puutarhuroi sinne ihanat kesä kukatkin. Niistä on myös jokseenkin vähän harmia, sillä amppareita, paarmoja ja ties mitä muita ötököitä on nyt tuplasti enemmän, joka ei auta tähän mun suurenmoiseen fobiaan juuri ollenkaan.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi