18. toukokuuta 2012

Enjoy the little things in life

Tää viikko on kulunut töitä tehden, treenaten ja rentoutuen! 

Löysin mun kaapista Jamie Oliverin kirjan, jonka sain eräältä ystävältäni lahjaksi. Lahjan tarkoitus oli varmaan viestittää mulle jotain tähän tyyliin?  ''it's time to learn to make some food woman!'' :''D 
Ihankun en jo osaisi. Kirjassa on loistavia vinkkejä ruoanlaittoon, 30minuutin ruoka-annoksia, sekä herkullisia jälkiruokia. Myös niitä vähän kevyempiä jälkkäreitä. Päätin kokeilla yhtä niistä ja voilà! 
Todella yksinkertainen ja helppo välipala, eikä vie aikaa. Sekaan voi toki heittää kaikkea mitä itse lystää. Esim. itse oon laittanu mintunlehtiä, hunajaa ja mysliä. 




Pieniä hemmotteluhetkiäkin on ollut. Mä se sitten nautin tukan leikkauttamisesta. Oon niin tyytyväinen mun kuumaan mies parturiin, etten tule koskaan varmaan vaihtamaan uuteen;) That's for sure.  



Tyttöjen iltaakin pyritään aina Main ja Kikin kanssa viettämään niin usein, kun meidän aikataulut sallii. Juorutaan ja leivotaan yleensä kaikkea herkkua silloin. Tehdään kynsiä tai käydään shoppailemassa. Eli siis milloin mitäkin. Oli ihana nähdä heitä pitkästä aikaa ja tietty Kikin lihavaa kisulia, Lucya. Sain taas vaihteeksi pienet allergia reaktiot Lucyn karvoista. Olen siis allerginen kissoille, mutten onneksi niin pahati. En vaan voi olla silittelemättä, pussailematta ja halailematta sitä. Mun pitäisi aina pestä kädet Lucyn silittelyn jälkeen, mutta enhän mä ikinä muista ja seurauksena, jos kosken vahingossa silmiini alkaa heti punoitus ja kutina oireilut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.  


Kävin myös ostamassa Gogolta viiden kerran kortin solariumiin. Gogon solariumit ovat mielestäni hyviä. Kasvotehostimet ja vartalotuulettimet löytyy! Vähän väriä pitää nyt saada ennen kesää ja kivahan se on, että on päivittyneempi iho ajatellen kevätjuhlia ja tietty ystävien yo-juhlia! ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi