19. huhtikuuta 2012

Hullut päivät

Moni sanoo, että hullut päivät ovat maailman turhin juttu. Rahaa menee turhaan ja ihmiset ostaa kaikkea mitä sattuu. Jos mä saan sanoa oman mielipiteeni niin asia ei ole ihan näin. Mun mielestä sieltä löytyy vaikka mitä ja itse sain ostettua tosi hyödyllisiä tavaroita. Tosin hullarit sai mut siinä samalla kiertään hämeenkadun kaikki kaupat läpi, jonka takia mukaan tarttu vaikka mitä muuta extraa. Äiti taas valittaa kaappieni pursuamisesta, but no can do. 

Mentiin taas tuttuun tapaan samalla porukalla aamulla varttia vaille kahdeksan sinne jonotteleen. Hehee, mä tiedän kyllä, että moni teistäkin oli siellä. Olin jo aijemmin selannut Stockmannin hullut päivät lehteä ja bongasin heti ensimäisenä Adidaksen jumppahousut mikkä mun oli pakko saada! Kevään juoksulenkkejä ajatellen.;) Eikä edes paha hintakaan, 29,90e!! Toinen super ostos oli mun kauan haluamat Guess-korvakorut. Vannon, että olen kiertänyt joka ikisen Timanttiset-liikkeet mitä tampereella on ja käynyt Stcokmannilla vähän väliä tarkistamassa jospa ne olisivat tulleet taas myyntiin. Joka toinen päivä siellä ravatessa päätin käydä myyjältä kysymässä tarkemmin korvakoruista ja selvisi, että ne ovat sesonki tuote. Mua harmitti aivan kauheesti, koska olin niitä jo niin pitkään ettinyt. 

Ovien auetessa kasilta, ihmiset tietenkin ryntäs sisään kovaa vauhtia. Lähestyttiin laukku/koru osastoa ja ei siinä mennyt edes sekunti, kun ystäväni Mai huutaa oikein lujaa, että varmasti kuuleen sen musiikinsoiton läpi '' Mona sun korvikset on tällä! ''  Ja nappas mulle heti semmoset! Voitte vaan kuvitella kuinka tyytyväisenä ihailin uutta ostostani ja vieläpä kovasti haluttua sellasta! Taas nähtiin, ettei tää niinkään turha meininki ole :D 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi