4. huhtikuuta 2012

Hius- ja meikkimalli

Timo tarvitsi kipeästi hius- ja meikkimallia, joka kuului osaksi hänen näyttöään, minkä heidän opettaja sitten lopuksi arvioi. Tietenkin suostuin ja olin siitä aika innoissani, sillä kukaan miespuolinen ei ole aikaisemmin laittanut mulle hiuksia, saati sitten meikannut. Maltoin tuskin odottaa ja ajatus siitä, että poikaystäväni taiteilisi minut meikkisiveltimillä, oli hieman pelottava. Mutta hän ylitti odotukseni!
Hiusten kanssa oli hieman ongelmia. Mulla on aika lyhyet hiukset mikä vaikeuttaa kampauksen tekoa. Timpan ja hänen mietintämyssynsä kanssa meni jokseenkin aikaa, mikä oli meikkiosuudesta pois. Tästä syystä olen puoliksi meikattu. Oivalsimme tästä vielä kivan idean -> meikitön/meikillinen.
Timo päätti myös vaatteista ja asusteista, eli toisin sanoen hän on luonut tämän kokonaisuuden.
Monen tunnin aherruksen jälkeen, olimme valmiita kuvauksiin. Heidän koulussaan on studio, jossa oppilaat saavat ottaa kuvia omista teoksistaan. Kuvista tehdään jälkeenpäin portfolio ja sain siitä itselleni myös oman version:)







mekko Nelly.com / kengät Zara / kaulakoru H&M

Rakastuin meikkiin ja kampaukseen! Olin todella ylpeä ja ennakkoluuloni ovat häipyneet ikuisiksi ajoiksi. Ei ole ainakaan huolta siitä, kenellä käyn laittamassa meikin ja kampauksen juhlien sattuessa;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi