7. maaliskuuta 2012

My first day at Gina Tricot

Mulla on teille ihanaa kerrottavaa, jonka johdosta oon pomppinu lattiasta kattoon viimeisen viikon. Sain töitä koskikeskuksen Gina Tricotista, enkä voisi olla onnellisempi tällä hetkellä. 

Joulukuun tienoilla liikkeeseen haettiin extratyöntekijöitä ja kävellessäni liikkeen ohi näin ilmoituksen lasi-ikkunassa. Luin sen ja mietin siinä viisi syytä miksen hakisi sinne töihin? Läksin suorinta teitä kotiin kirjoittamaan avointa hakemusta ja liitin siihen ansioluetteloni, jonka vein sitten heti seuraavana päivänä liikkeeseen. Jäin jännittelemään kohtaloani. Odotin päiviä, viikkoja, muttei heistä koskaan kuulunut mitään. 

Helmikuun lopussa sain odottamattoman puhelun. Koskikeskuksen Gina Tricotista soitettiin ja multa kysyttiin, että olisinko mä vielä kiinnostunut kyseisestä työpaikasta. ''Kysyttekin vielä!'' Sovimme ajan haastattelulle ja alkoi siinä samalla pieni jännityskin nousta. Haastattelu meni onneksi oikein hyvin ja mulle jäi siitä oikein hyvä mieli. Turhaan jännitin. En kertonut haastattelusta kenellekkään muulle kuin läheisimmilleni ja perheelleni, sillä en halunnut mitään extra stressiä muiden puheista. Noin viikko haastattelun jälkeen sain aivan ihanan soiton, pitkään aikaan. Sain paikan!! Olin oikeasti seota onnesta ja meinasin pienet kiljumisetkin päästää luurin toiselle puolelle. 

Tänään oli mun ensimmäinen päivä Gina Tricotin työntekijänä. Tutustuin uusiin työkavereihini ja mulle kerrottiin paikan pelisäännöistä. Päivän aikana mut koulutettiin talon tapoihin ja sain esituntumaa miltä paikassa työnteko maistuu. Ja voin sanoa, että kyllä maistuu ;)





neule Zara / housut Gina Tricot / kengät H&M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi