18. tammikuuta 2012

When little things makes you happy

En ole taas aikoihin kirjoitellut ja pyydän siitä syvästi anteeksi. Mulla on ollut tosi vähän aikaa blogille töiden ja urheilun ohella ja mua harmittaa se todella paljon, sillä tälläiset kuukauden tauot kyrpii mua yhtälailla kuin teitäkin. No okei, teitä enemmän.

Äitin kanssa menee välillä hermot, sillä tuo yhdessä työskenteleminen ei ole oikein meidän juttumme. Onneksi mulla alkaa pian valmennuskurssi, johon olen ilmoittautunut, niin ei tarvi äitiä koko aika nähdä. :D Kauppatieteet tähtäimessä ja toivottavasti toisella kerralla onnistaisi. Mua on alkanu viime aikoina ihmeelliset painajaisunet vaivaan, mikä on tosi omituista, sillä näen todella harvoin painajaisia. Tällänen ei ole ollenkaan mua. Mä todella harvoin edes stressaan mistään, joten en usko että se siitä johtuisi. Ehkä oon vaan väsynyt? En tiedä, who knows? mutta kuitenkin nyt mä skarppaan ja LUPAAN, ettei tällänen taukoilu toistu.

Vaihdoin bannerini vihdoin, taisittekin sen jo huomata, kun se on noin valtavan kokoinen. Poistettuani sen vanhan kuvan, yritin lataa uutta ja niinpä tämä bloggeri päättää ilmoittaa, että mulla olisi kuvakiintiö täynnä. SAY WHAT? Panikoin kuin hullu! Hädissäni aloin poistamaan jotain vanhoja turhia kuvia ja päätin siinä samalla vähän korjailla vanhoja postauksiani. Toisella yrityksellä onnisti, huh mikä happy ending, sillä en tiedä mitä mä olisin tehnyt. Päätin nyt jättää sen tuohon kokoon, vähän vaihtelua tällekkin blogille. Mielipiteet otan kyllä ilomielin vastaan :)

Nyt kuviin - ostin kauan haluamani Guessin kaulakorun, jota olen ihaillut joka ikinen kerta, kun olen tallastellut Timanttiset- liikkeeseen. Nyt mä sen vihdoin hankin ja am häpi! Ihmeellistä kuinka jotkut asiat saavat ihmisen niin onnelliseksi. 







2 kommenttia:

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi