23. helmikuuta 2012

Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin. That, or a kick-ass red lipstick.








Voin vaikka vannoa, että jokainen meistä on pienenä käynyt oman äitinsä meikkipöydällä ja taiteillut naamansa upeasti löydetyistä meikeistä, useimmiten mulla ainakin se punainen huulipuna ja pukeutunut äitinsä kalleimpaan mekkoon ja korkeisiin koroihin. Näin mä ainakin olen tehnyt ja tein sitä usein. Äitini tosin ei ilahtunut sotkuisiin meikkeihin ja nurinpäin sekoitettuun vaatekaappiin. Olin melkoin hulivili, niinkuin äiti aina sanoo. Leikkasin jopa otsatukkani nelisen ikäisenä ihan itse, joista tuli epäsikiöisimmät ikinä. Äitini nauraa siitä mulle vieläkin. Niin jääräpää ja tottelematon. Helppo hänen on nauraa parturi-kampaajan tutkinnoilla, oon tainnut periä ne taidot jollain tasolla? :D Tai sitten en.  


-love my new red lipstick



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi