1. tammikuuta 2012

Happy New Year 2012

Mun uusi vuosi alkoi kerrassaan ihanasti. Äitini oli kutsunut ystäviään meille juhlimaan uutta vuotta ja mä jäin tietenkin aluksi viettämään heidän kanssaan aikaa. Timokin ennätti meille ja söimme kaikki yhdessä masumme täyteen äitini tekemiä harvinaisia herkkuja. En ollut syönyt 8 tuntiin ja lopulta mulla meinas maha turvota niin, että juhliminen oli jäädä väliin. Onneksi näin ei suinkaan käynyt.
Rakastan äitini tekemiä kotimaamme ruokia. Äitini ei tee niitä kovinkaan usein, joten nautin jokaisesta haarukallisesta, jonka pistin suuhuni.







Kello alkoi tikittämään lähelle kahtatoista ja suunnitelmanamme oli lähteä lapsuudenystävälleni Samille juhlimaan. Emme menneet siis baariin tänä vuonna. Viime vuotinen riitti oikein hyvin. Se jonottaminen joka paikkaan, ihmispaljous ja kaikki se änkeminen ja ihmisten överit jäivät nyt tältä vuodelta väliin ja hyvä niin. Vähän erilaista tänä vuonna ja vaihteluhan virkistää. 

Sami täytti uuden vuoden aattona 18, tarkoittaen sitä, että juhliminen kaksinkertaistui! Riensimme sinne ja lähdimme saman tien ulos koko ystäväporukka nauttimaan ilotulitteista ja laskemaan viimeisiä sekunteja uuteen vuoteen, mikä oli melko jännittävää. Muiden ampuessa ja paukuttelemassa tulitteita, minä katsoin kiltisti vierestä. Kameramiehenä onnistuin saamaan vain yhden kuvan ilotulituksista, mikä saavutus... Shame on me.








3...2...1... HAPPY NEW YEAR!!!!!!



















 Nämä veijarit olen tuntenut ties kuinka monta vuotta... niin kauan kuin jaksan edes muistaa!





Kai olette jokainen tehnyt uuden vuoden lupauksenne? Mä olen, mutten taida niitä teille paljastaa, joten jääköön se siis vaivaamaan tietä;) 

Toivon teille kaikille kaikkea hyvää, menestystä ja onnea elämässä. Mahtavaa uuden vuoden alkua! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi