19. joulukuuta 2011

Money flew like leafs from the trees

Olen käynyt viikon aikana viidesti kaupungilla lahjoja metsästämässä ja nyt saakin sitten luvan riittää tältä vuodelta. Sain vihdoin ja viimein kaikki joululahjat ostettua. Tuntui ihan siltä, että olisin saavuttanut jotain elämää suurempaa. Vihaan käydä joulun aikaan ostoksilla, ihmisiä tulvii jatkuvasti ja kassajonot tuntuvat ikuisilta. Harmaat hiukset senkun lisääntyvät tämän vuosittaisen operaation myötä, kun pitää pohtia mitä ostaisi rakkaimmilleen. Yritän ja pyrin ostamaan aina sellaisen lahjan, josta lahjan saaja varmasti pitää, ettei se vaan joudu hyllyn nurkkaan. On se rankkaa kierellä kaupasta toiseen ja tuhlata siellä monen monta hikistä tuntia mietiskellen lahjaideoita, kun sen sijaan ne kallisarvoiset tunnit voisi kuluttaa mielummin jumpassa hikoillen.

Palkitsin itseni kovan urakan jälkeen oikein ihanalla joululahjalla. Kävin Stockmannilta ostamassa Longchampin mustan pikkulaukun, jota olenkin jo pitkään haaveillut. Värin valinnalla mulla tuli iso hikipisara. En osannut aluksi päättää mustan ja ruskean värin väliltä, mutta '' musta on käytännöllisempi '' lausahdus auttoi huomattavasti päätökseeni.





Joulualennuksillakin on tultu vahingossa käytyä ja voitte vain kuvitella kuinka paljon mulla on palanut rahaa kuin tuhka tuuleen. Ostoksia tulette varmasti näkemään tulevissa asukuvissa.
Aina, kun yritin välttää menemästä, niin eeeehei... mähän en pysty koskaan vastustamaan kiusausta.



Ostin kuvassa olevan ihanan ruskean karvatakkini H&M:stä 20 eurolla alennuksesta. Olin sitä jo Helsingissä katsellut, mutta onneksi en sitä siellä ostanut. Hyvää kannatti odottaa! ;) Kaulahuivin kanssa kävi aivan uskomaton onni. Olin tässä lähiaikoina ideaparkissa pyörähtämässä ja sattumoisin kävin Vilassa. Ei minulla ollut aikomustakaan astua liikkeesseen, mutta ystäväni Wini halusi. Parin takin kokeiltuani, katsoin kaulahuiveja ja siinä se oli, viimeinen kappale odottamssa ostajaansa. Hintaa huimat 5 euroa!



Tässä vielä pikkulaukkuni, joka palvelee minua täydellisesti. Sinne mahtuu kaikki tarpeellinen, (lompakko, puhelin, avaimet ja huulirasva!) eikä mun tavarat ole ikinä hukassa. Like they always used to be...





2 kommenttia:

  1. Rakastan sulla tota lyhyempää tukkaa! Ja hei, missä krediitit onnenkalulle, jota ilman et olis saanu huivia! Ei vaiskaan! :) Musta Longchamp oli just passeli, myöhemmin voi sitten ostaa muita värejä kun lystää!

    VastaaPoista
  2. Haluan niin paljon, että ne kasvais nopeampaa tahtia. Mulla on jo hirvee ikävä pitkiä hiuksia. Onneks on oma ukko, joka leikkaa niitä aina silloin, kun tarviin:D

    Oihh, im so sorry Darling! Isot mehuisat kiitokset sulle, oma pikku onnenkaluni<3 Oon samaa mieltä, musta oli kyllä parhain mahdollinen valinta;)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi