20. marraskuuta 2011

Road trip to Helsinki!

Vietettiin Kikin kanssa aivan ihana viikonloppu! Juhlimme ystävämme Noanin 20-vuotis syntymäpäivää ja shoppailimme taskumme melkein typö tyhjiksi. Matkamme starttasi perjantaina ja menopelinämme toimi Kikin honda.

Päätimme Kikin kanssa jo heti ensikättelyssä, että hän ajaa menomatkan ja mä tulomatkan, joten kumpikin ajaisi saman verran. Tosin tulomatkalla mä joudin kieputteleen kaistalta kaistalle, sillä suunnistimme melkein TUNNIN! Kikin huonot suunnistus vaistot ja puutteellinen navigoinnin käyttö eivät auttaneet asiaa sen paremmin. Kävin lähimmältä Shelliltä kysymässä neuvoa, mikä helpotti kyllä huomattavasti. :D

Sumeet ilopillerit


Saavuttuamme perille, kävimme vakkaripaikassamme Johto Caféssa syömässä täyteläinen salaatti annos. Annokseni sisälsi pastaa, salaattia, kanaa, ananasta, fetaa ja kastikkeena tietenkin pestoa! MUI BIEN! Voittavat todellakin Sokoksen salaattiannokset kuusi-nolla. Täysi masuisina turisteina emme jaksaneet (mä en edes kyennyt) jatkaa matkaa vaatekauppoihin tai saati sitten minnekkään muualle, kuin sohvalle. Olimme kaikki yksimielisiä siitä, että lähtisimme kotiin rentoutumaan ja viettämään leffailtaa. Olin niin rättiväsynyt kolmen tunnin yöunien ja kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen, että mun oli pakko päästä lataamaan paristot seuraavaa päivää varten. Nukhadin alle kymmenessä sekunissa.

Lauantaina lähdimme sitten ostoksille jo ihan aamusta! 





Mikä oli huono idea, sillä viiden tunnin aika tehdyt saaliini näyttivät tältä...



Itseähän pitää joskus lelliä. Mun tapauksessa, usein. Ainakin kerran päivässä! 

Tämän lempi harrastuksemme jälkeen lähdimme pienemmällä juhlaporukalla syömään oikein maukasta ruokaa. Noan oli varannut pöydän Thaimaalaisesta ravintolasta ja huoneen Omena Hotellista syntymäpäiväänsä varten, sillä hänen asuntonsa olisi ollut liian pieni koko juhlaväelle. (plus majoitus)
Mussuttelin tyytyväisenä, sillä tuliset ja mausteiset ruuat kuuluvat ehdottomasti mun suosikkeihin, joten ravintolan tarjonta oli juuri mun makuun. 









No sitten asuun. Noan pakotti kaikkien tyttöjen pistämään mekot päälle. Omaa typeryyttäni unohdin tietenkin oman mekkoni Tampereelle, joten mun oli ostettava sitten toinen. Onnekseni löysin täydellisen pikkumustan Zarasta, jota tulen varmasti käyttämään muulloinkin. Mekko ei pääse nyt edukseen näissä kuvissa, mutta lupaan laittaa joskus parempaa kuvaa. Kangas on kokonaan pitsiä, tiukkaa materiaalia ja takaa se on V- mallinen. H&M:n ihana sininen jakkuni toi kokonaisuuteen hieman väriä ja asiallisuutta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi