12. marraskuuta 2011

Katin pikkujoulut

Pikkujoulujen avajais kausi alkoi tänään. Äitini hyvä ystävä Kati (käytän tässä hänen lempinimeään, sillä oikean nimen lausuminen on hankala) järjesti pikkujoulunsa tuttuun tapaan tänäkin vuonna. Viime vuonna mua ei huvittanut ollenkaan mennä, mutta tällä kertaa olin enemmän innoissani kuin mitä olisin uskonut.



karvahuivi: H&M, kauluspaita: Carlings, housut: Cubus, kengät: Skopunkten



Mä rakastuin korviani myöten glögiin! Kuvitelkaa, minä joka ennen vihasin sitä ylikaiken? En voinut sietää sitä makua. En millään. Se kokonaisuus manteleineen ja rusinoineen ei houkutellut mua lähimaillekkaan. Päätin nyt ottaa lasillisen, kun kaikki muutkin ottivat ja sehän kuuluu pikkujouluihin. Noh kas kummaa, mä hain sitä vielä lisää!








Mun lempi osuus. RUOKA. Olin niin onnellinen, ettei tarjolla ollut mitään joulu ruokia, kuten perunalaatikkoa, vaan perinteisiä meidän kulttuuriin kuuluvia herkkuja. Suden nälkäisenä, söin melkein kahden ihmisen edestä. Kyllä multa olis joulu herkutkin menny alas ja kyllähän mä niistä ihan tykkäänkin, muttei ne kuitenkaan kuulu mun lempiruokiin. Vihaan tosin maksalaatikkoa!






Ihanien pikkujoulujen emäntä.

 






Ilta sujui todella ihanasti ja pääsin tutustumaan aivan ihaniin ihmisiin. Oltiin äitin kanssa tosi väsyneitä, kun töissä oli ihan saakelin kiire! Olin päättänyt olla autolla tämän illan, sillä seuraavana päivänä on isukkien päivä. Sekin taitaa selittää sen kauhean ihmismassan kauppahallissa.

Pian päästään juhlimaan kauppahallin pikkujouluja;) niistä lisää lähempänä ajankohtaa!


3 kommenttia:

  1. Ihana asu!! (: Sulla on muutenki tosi kiva tyyli!

    VastaaPoista
  2. Herranjestas sulla on ihanat hiukset! Ja tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
  3. Mikaela: Voi että, kiitos paljon:)

    N: Kiitoskiitos:) Mä kävin heti kurkkaan sun blogia, aivan ihana!

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi