25. lokakuuta 2011

Barber shop

Ystäväni Timo oli työharjoittelussa parturi-kampaamossa ja siitä aiheesta keskusteltuamme, hän tarjoutui leikkaamaan mun tukkani. Aluksi epäröin aivan hullunlailla, koska Timo on poika ja tommonen höpsö. (jos luet tätä, niin älä herpaannu, olet loistava parturi!) Yleensä leikkaan latvat ihan itse, kotona. Ennen annoin vain äitini leikata mun hiukseni, sillä hän on ammatiltaan parturi. Siitä lähtien, kun äitini on lähtenyt yrittäjien maailmaan, olen käynyt vain parturilla. Mulla on sekä hyviä, että huonoja kokemuksia asiakkaana. Joten traumat taitavat vielä seurata mua. Piiiiitkän harkinnan jälkeen, suostuin Timon leikattavaksi.




Emme tehneet hiuksilleni mitään radikaalia. Latvat saivat melkoista kyytiä, tarkoittaen myös sitä, että pituuttakin lähti sentti kaks. Ei se mua haitannut, sillä halusin kaikista huonoista latvoista eroon. Hiusten leikkuun jälkeen, mulle tehtiin hiushoito. Hän laittoi (ei harmainta aavistusta, että mitä) ainetta, mun hiuksiin ja annoin sen vaikuttaa ufo-koneen alla noin parikymmentä minuuttia. Operaation jälkeen sain päähieronnan, jota voisin vaikka kutsua paratiisiksi. Ohh my....


Hieronnan ja hiusten pesun jälkeen, ette tiedäkkään kuinka sileältä mun hiukset oikein tuntu. Mä en saanut millään käsiäni irti mun hiuksista. Ja ohhh, se tuoksu. Haistelin mun hiuksiani sen minkä kerkesin. 

I was in heaven. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi