7. syyskuuta 2011

The season is changing

Syksy tulee ja se alkaa näkyä ihmisten pukeutumisessa. Olen itse aivan hullun rakastunut neuleisiin ja villapuseroihin, että kaivoin kaikki viimevuoden jo esille. En sano, että pidän kylmästä, mutta niihin on ihana pukeutua ja ne saavat olon ihanan lämpöisiksi. (kesä ja hellelukemat on mun juttu) Tässä hieman viime aikaisia ostoksiani.




19,95e H&M



14,95e Gina Tricot



24,95e Gina Tricot

Olen nykyään aivan heikkona beigeeseen ja ruskeaan väriin. En tiedä ollenkaan, että miksi. Se on vaan niin mun väri. Valkoinen villapusero oli hinta-laatu suhteeltaan huono. Nähkääs parin käyttökerran jälkeen alkoi nukkaa ilmaantua mitä osasin kyllä odottaa, mutta ostin sen silti, koska se oli niin ihana päällä. Virhe.



19,95e H&M                                                      9,95e H&M



Vihreitä housuja en ole koskaan omistanut ja semmoiset mun oli niin saatava. Olisin halunnut nämä
kyseiset korkeavyötäröiset housut myös beigenä, mutta ylläri ylläri kokoja oli päässyt loppumaan.
 Onneksi sain edes nämä.



WHOAOAOAOAAAAAAAAAAAA!!!
 Olen rakstunut tuohon korvakoruun niin, että heikottaa. Upea löytö Gina Tricotista, hintaan 5,95e.
 Niitä on tosin kaksi kappaletta, mutta itse käyttäisin tuota vain yhdessä korvassa.

Mulla on tossa ruston kohdalla ihan rustokorvakorukin, otin sen kai joskus 15 vuotiaana ja vielä ilman lupaa. :D Kävimme Kikin ja Main kanssa kauppakeskus Veskassa, joka sijaitsee Pirkkalassa. Kävelimme koruliikkeen ohitse, jossa luki, että '' rustolävistykset 5e '' No minä olin sitä jo pitkään halunnut ja päätin, että nyt mä sen otan. Astelin sisään, päätin korun ja myyjä ampui sen rustooni. Kirpaisi hieman, muttei se sattunut. Menin kotiin ja sanoin äitille, että '' Äiti, kato, onko hieno? '' 
JA tuo nipukka lävistys on mun ikuinen lemppari. Otin sen alkuvuodesta Helsingissä. Olin suunnitellut sitä pitkään ja kävimme ottamassa sen minulle Itäkeskuksessa, hintaan 16e. Lupaan, ettei se sattunut ollenkaan, vaikka siltä näyttää. Myönnän, että itse puristin Kikin käden melkein tunnottomaksi, koska pelkäsin, mutta turhaan.





2 kommenttia:

  1. Wiiiiih ei voi olla totta<3 ostin tismalleen samat vihreät housut ja oon niin rakastunu! Sama koruki löytyy johon oon niin koukussa ;D niin söpöä ku mul ei oo ketään kaverii kenel ois niin sama maku kuin sun kaa! <3 ja hei synttäripostaus kehiin, i wanna know details <3! t. Luli

    VastaaPoista
  2. Ihana Luli!! Joo, pakko kyllä myöntää, että meidän kaapeista löytyy PALJON samaa, meillä on vaan sama maku, soulsis;) Hei lupaan laittaa pian synttäripostausta kehiin, oli niin ihana päivä, että kirjotettavaakin löytyy. Oon ollu viimeaikoina tosi laiska tän bloggaamisen suhteen. Pitäis vähä skarpata!

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi