25. syyskuuta 2011

I am stupid and I know it

Olen kyllä yksi idiootti. Meinasin kuuroutua topsipuikon takia. Olenko tyhmä vai tyhmä? No varmaan tyhmä?

Palataanpa eiliseen päivään, Lauantai 24.9. kello 9:00.
Tulin suihkusta ja aloin valmistautumaan töihin nopeaa tahtia. Siinä ohella puhdistin korviani topsipuikolla. Olin vielä niin uninen, etten keskittynyt siihen puhdistamiseen sen kummemmin. Työnsin vahingossa sen syvemmälle ja hups. Tunsin kauhean kivun vasemmassa korvassani ja siihen muodostui outo paine, jota en osaa kyllä ollenkaan selittää. Vedin puikon heti pois ja katsoin oliko kaikki nyt ihan kunnossa. Kaikki näytti olevan hyvin, jatkoin valmistautumista ja lähdin kohti Kauppahallia. Töissä mulla alkoi särkeä korvaan entistä enemmän. En sen pahemmin kiinnittänyt siihen huomiota vaan annoin olla. Kotiin tultuani, korvani kuulo alkoi heikentyä, alkoi silloin hieman huolestuttaan. Tuntui ihan siltä kuin korva olisi tukkeutunut. No mäpä päätin puhdistaa sitä TAAS topsipuikolla.

Ei mennyt kuin sekunti ja.....

'' ÄITI MUN KORVASTA TULEE VERTA!!! ''

Puikko oli kokonaan versessä. Sydämeni pysähtyi ainakin sekunniksi. :D Äiti käski mun lähteä päivystykseen saman tien, muttei mulla ollut aikaa, sillä mulla oli jo illaksi suunnitelmia. Joku mun tilalla olisi varmaan jo rientänyt päivystykseen. Mä sen sijaan päätin olla lähtemättä, vaikka hädin tuksin kuulin sillä korvalla mitään. :D Lähdin melkein saman tien ystävälleni. Latoimme hänen kanssaan pienen palan pumpulia korvani sisään, ettei verta valuisi korvastani koko illan ajan. Valmistauduimme ja lähdimme juhlimaan. Sen päivän olin kuin puolikuuro! Kun mulle puhuttiin, jouduin kääntämään oikeaa korvaani, jotta kuulisin tarpeeksi selkeästi. Veri nais! No ei siinä mitään, ilta sujui mahtavasti ja siitä selvittiin. Tulin kotiin ja menin suoraan nukkumaan. Aamu oli sitten painajainen. Korvaani särki niin, että itkuun purskahdin. Sitä saa mitä tilaa, tiedän :D

Sunnuntaina lähdin sitten päivystykseen ja ystäväni Timo tuli onneksi seuraksi mukaani. Jonotimme tasan kaksi tuntia. Olisin kyllä kuollut tylsyyteen yksin. Siellä jauhomme turhanpäivästä sen ajan ja aika kuluikin siinä paljon nopeammin. Onneksi olikin jo mun vuoroni ja lääkäri pyysi mut sisään. Selitin lääkärille koko tarinani, lääkärin katsoi mua kuin jotain tyhmääkin tyhmempää. Hän alkoi puhdistamaan mun korvaa, jollai imuputkellä, joka tuntui erittäin inhottavalta. Timon ilmeestä päätellen toimenpide oli erittäin ällöttävää. Lääkärin puhdistus operaation jälkeen, hän otti putken pois mun korvasta ja mä kuulin mun vasemmalla korvalla. Se tuntui niin uskottoman hassulta. Käänsin katseeni lääkäriin päin ja huomasin letkun, joka oli ihan täynnä verta. Se selittikin Timo paran ilmeen. :D Oksettavinta mitä olen ikinä nähnyt! Mulle oli tullut korvaan vain pieni haava, joka oli muodostanu niin paljon verta ja tukkeutui siitä syystä. Tärykalvoni ei siis ollut räjähtänyt. Lucky me. :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi