10. syyskuuta 2011

Birthday time

Vihdoin ja viimein sain tämänkin postauksen aikaiseksi. Postauksen otsikko ei oikein sovi kuvaamaan mua. Tällänen melkein 2metrinen kun olen, mutta ei se haittaa.

Kuten varmaan moni tietääkin mun juhla päivä, on monelle muulle myös suru päivä, varsinkin Yhdysvalloissa. 11.9. päivä tullaan muistamaan World Trade Centerin kaksoistornien terrori-iskuista. Sille tuli nyt kymmenen vuotta täyteen. Muistan vieläkin sen päivän, vietin 9-vuotis synttäreitäni, televisio oli päällä ja uutisissa kerrottiin tapahtuneesta. Keräännyimme ystävieni ja perheeni kanssa televison ääreen kuuntelemaan. Se oli niin kauhistuttavaa, että shokkikaan ei riitä sitä kuvaamaan. MUTTA, en tullut tänne kirjoittamaan traagisesta tapahtuneesta vaan itse MINUN päivästäni. - Kaikella kunnioituksella.

Päivä alkoi ehroooottomasti oikealla jalalla. MÄ OLEN 19 VUOTIAS. APUA!
Päätin vähän korvata 18-vuotis syntymäpäivääni, sillä viime vuonna samana päivänä muutimme tähän uuteen asuntoomme ja siinä hässäkässä ja viikkoa ennen tavaroita pakkaessa mulla ei oikein ollut aikaa miettiä synttäreitteni järjestelyistä. Joten pidin nyt synttärit kotona. Kutsuin vain pienen määrän kavereitani meille aloittelemaan ja suunnitelmissa oli lähteä sitten ulos vähän joraamaan. Mulla ei ollut 18-vuotis päivänä synttärikakkua, mikä mua harmittaa. Olisin niin halunnut kakun, jossa olisi ollut vaikka mun lapsuuden kuva. No, ehkä sitten kun täytän 50. Äiti oli tehnyt ruokaa, pesto-kana pastaa, mun lemppari salaattia ja tilannut pullapuoti Wileniukselta täytekakun. En olisi voinut enempää pyytääkkään. Ystäväni saapuivat meille kuuden aikoihin ja siitä se hulluus sitten alkoikin. Illasta yhteensä n. 700 kuvaa, mutta älkää pelätkö en ole kaikkia tänne lisännyt. Ihan teidän parhaaksenne.


Mekko on varmaankin monelle tuttu keväällä tänne laitetusta postauksesta. Käytin siis asuna mun nellystä ostamaani mekkoa, jonka mun piti laittaa ylppäreiden jatkoille, muttei se ennättänyt oikein ajoissa mun käsiini. 12cm korkokengät ovat myös nellystä. Pituutta siis mulla tässä kuvassa on jokunen 183cm.





Mun habanaiset.





Kiitokset Winille tästä ihanasta '' Ringing for sex '' kilistimestä.
Takana vielä lukee, '' and protecting you ''. Voitte vain kuvitella millainen räkänauru multa pääsi kun näin tämän. Tälle tulee kyllä aivan varmasti käyttöä. Vain Winin kanssa.


Suomen uusi master chef!


vain kaksi päätä pituuseroa


onnellinen



mitä mä toivoin?









Sain aivan hirmu paljon skumppaa ja muita ihania lahjoja, mutta tämä oli kyllä jotenkin niin järkyttävän hauska, että mun oli pakko laittaa tästä kuva tänne. Ystäväni Nima ja Timo, olivat ostaneet nämä kolme härskiä asua. En tiedä missä ajassa nämä mun kaverit elävät, mutta sen tiedän etteivät ainakaan tässä vuodessa. He olivat piilottaneet ne mun huoneeseen ja mun piti ne sieltä sitten etsiä. Ei mulla siinä kauaa mennyt ja meinasin tippua rappusista, kun nauroin niin paljon ne alas tullessa, ettei mun henki enään pihissyt. Veikkaisin, että vuodelta 80? tai 70? Voisin käydä kysymässä vaikka äitiltäni?





synttärishotteja àla Mona









Alaston Tiia


´



Iltamme jatkui Kuubassa, jonne oli saapunut todella paljon mun ystäviä. Aivan ihanaaaaaaaaa. Mä en voi oikeasti edes selittää kuinka hauskaa mulla oli. Jurrissa oltiin tottakai, mitä te luulette. Kuulin myös, että tuolloin oli ollut ennätysmäärä ihmisiä Kuubassa. Mieleen painuvin muisto oli ehkä DJ:n kuuluttama synttäritoivotus tasan kello kaksitoista nolla nolla. Ja siihen vielä Let it rain over me-biisi mua varten. Oiijooi oi!! Nämä synttärit ylitti mun odotukset ja korvas tuplasti mun edelliset, vaikka silloinkin vietin ne railakkaissa merkeissä. En tiedä miten jaksoimme, mutta jatkoille asti selvittiin turvonnein jaloin. Hullu ilta mahtavalla tavalla!!


Monski kiittää ja kumartaa.

Ensi vuonna sitten pyöreitä juhliessa.


3 kommenttia:

  1. Hei! Jos tilaa Nellyltä kengät ja jalka on 39 niin kannattaako tilata 39 kengät vai 40? Ovatko sen malliset, että menee 39 kolmeysin jalkaan vai täytyykö olla suuremmat? :)

    VastaaPoista
  2. Kuinka pitkä oot jos sullei oo korkkareita?

    VastaaPoista
  3. Maya: Mun jalkakoko on 38, oon aina tilannu sitä kokoa ja aina on ollu sopivat! Jos olisin sinä, tilaisin ihan 39 kokoa. :)

    Anonyymi: Noin 171-172cm. :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi