20. elokuuta 2011

'' On aika nostaa hattua! ''

AAMULEHTI, Perjantai 20. toukokuuta 2011

Pahoittelen näiden kahden seuraavan postauksen myöhästymistä. Tässä ensimmäinen artikkeli, joka oli aamulehdessä ja josta valtasin kokonaisen sivun. Mietitte varmaan, miksi musta tehtiin juttu aamulehteen?

-Aamulehden toimittaja oli soittanut meidän kouluun, Hervannan lukioon ja kysellyt meidän Opinto-ohjaajalta sopivaa tuoretta ylioppilasta haastatateltavaksi. Meidän Opo oli suositellut mua. Hän soitti mulle ja sanoi, että onko asia okoo mun osalta ja kävisikö se mulle, vastasin tietenkin myönteisesti. En tiennyt milloin he ottaisivat muhun yhteyttä. Kunnes torstaina, 19. toukokuuta kello 12 aikoihin, mulle tulee puhelu Aamulehden
toimittajalta. Olin silloin töissä, mutta vastasin silti. He kysyivät missä olen ja milloin voisimme tavata. Sanoin pääseväni töistä neljältä, että jospa sen jälkeen. He kysyivät missä olen töissä. Vastasin, että äitini lounas-kahvilassa, Kauppahallissa. He sanoivat, että he tulevat haastattelemaan mua töihin, jos se meidän äidille käy. No tottakai se kävi ja äitihän oli ihan huikean ylpee musta. He saapuivat paikalle, äiti tarjosi pulla kahvit ja siinä he haastattelivat mua sen pari tuntia. En ollut varautunut minkäänlaisiin kuvauksiin. Ja jos mietitte miksi mulla on essu päällä, niin kuvaaja niin halusi, en minä. Hiukset sojottivat ties minne, mutta kokonaisuudessa kiva artikkeli tuli. Nyt pitemmittä puheitta päästän teidät rauhassa lukemaan.


















3 kommenttia:

  1. upea artikkeli kerta kaikkiaan!! oot aivan ihana persoona :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos aivan hirmuisen paljon:) mukava kuulla!

    VastaaPoista
  3. Löysin vasta sun blogin kun selasin yhteisen tuttumme Pärisan kuvia ja onneksi tulin blogiisi, sillä olet upea persoona ja tämä artikkelisi mikä sinusta on tehty on mahtava! Voin samaistua niin hyvin, sillä ite olen kotoisin Turkista ja toi vanhempien kunnioitus yms on järkyttävää täällä Suomessa kun joillakin suomalaisilla lapsilla ei oo mitään käytöstapoja/ vanhempien kunnioitusta! Ihana blogi varmasti liityn lukijaksi! ;D

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi